شرح وظايف واحد املاك شهرداري
1- ارزيابي جهت تحصيل حريم و تكميل پرونده خريد املاكي كه در طرح توسعه معابر و يا در مسير طرحهاي مورد نظر شهرداري قرار مي گيرد.
2- بررسي و ارزيابي و كارشناسي اراضي و املاك مورد معامله شهرداري اعم از خريد و فروش و اجاره و استجاره و تهيه فهرستهاي مورد نياز هر طرح.
3- انجام امور مقدماتي اجراي طرحهاي مصوب شهرداري طبق قانون و آيين نامه هاي مربوطه.
4- ثبت دفاتر املاك و اراضي شهرداري و تغيييرات آن طبق دستورالعملهاي صادره.
5- اقدام به ثبت اراضي متعلق به شهرداري از قبيل مسيلها وخندقها وبلوار اراضي بلا معارض و بلا صاحب و نظاير آن به طور كلي تثبيت مالكيت شهرداري به املاك و مستحدثات متعلقه باتوجه به قوانين ومقررات جاريه با هماهنگي و همكاري واحد حقوقي.
6- اقدام به انجام كليه معاملات ملكي شهرداري در دفاتر اسناد رسمي.
7- صورت برداري و نگهداري املاك و اراضي متروكه و مسيلها با همكاري واحدهاي مسئول شهرداري.
8- همكاري و هماهنگي لازم با واحد حقوقي و انجام امورات جاري.
9- برخورد مناسب با پرسنل و ارباب رجوع و رعايت منشور اخلاقي شهرداري.
لیست املاک متعلق به شهرداری مبارکه | دانلود |

