امروز: سه شنبه, ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 21929
بروزرسانی: شنبه, ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ ۱۲:۵۹
افزایش ایمنی شهروندان با مشارکت مدیریت شهری مبارکه

جابجايي و ساماندهی تيرهای برق حادثه‌ساز با اعتبار 20 میلیارد ریالی

گسترش زندگی شهرنشینی، توسعه شهرها، افزایش خودروها و تردد در معابر اصلی و فرعی شهر ازجمله موضوعاتی است که تغییر ساختار شهری را در پی داشته و اصلاح هندسی و بازگشایی معابر را به‌عنوان یکی از الزامات مدیریت شهری  بدل نموده و نیاز است تا تمهیدات لازم برای رفع مشکلات و مسائل آن در نظر گرفته شود .

با توجه به اهمیت ساماندهی تیرهای برق در وسط معابر ناشي از عقب‌نشینی ساختمان‌ها، بازگشايي و تعريض خيابان در راستای توسعه خدمات شهری ، پروژه جابجایی و ساماندهی بیش از 200تک‌تیر برق حادثه‌ساز در دستور کار شهرداری مبارکه قرارگرفته است .

سید محسن هاشمی، شهردار مبارکه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری مبارکه نیوز عنوان کرد: با توجه به استقرار تیرهای برقی که براثر اصلاح هندسی و بازگشایی معابر و یا عقب‌نشینی ساختمان‌ها در مسیرهای اصلی و پرتردد  واقع‌شده بود و نظر به حادثه‌خیز بودن موضوع  این شهرداری بزودی اقدام به جابجایی تیرهای برق معارض با همکاری اداره  برق خواهد نمود.

شهردار مبارکه اظهار داشت : پیرو درخواست‌های مکرر مردمی و بازدیدهای به‌عمل‌آمده اکثر تیرهای برق معارض سطح شهر و محلات شناسایی‌شده است.

وی  با اشاره به اعتبار 20 میلیارد ریالی در نظر گرفته‌شده برای این موضوع افزود :  جابجایی تیرهای برق زمینه افزایش ایمنی تردد و توسعه خدمات شهری است و تلاش مشترک مدیریت شهری و اداره برق در جابجایی آن‌ها می‌تواند موجب رضایتمندی هرچه بیشتر شهروندان باشد .

هاشمی  با اشاره به رویکرد مدیریت شهری در خصوص اجرای طرح‌های عمرانی در شهر،  تعامل و همکاری با شرکت‌های خدمات رسان را حرکتی رو به رشد و گره‌گشای بسیاری از مشکلات شهر دانست.



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top