امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 21189
بروزرسانی: چهارشنبه, ۰۱ آبان ۱۳۹۸ ۰۸:۰۵

معرفی سرپرست جدید اداره منابع انسانی شهرداری مبارکه

در آیینی که با حضور شهردار و جمعی از معاونان و مدیران شهری برگزار شد، عباسعلی شریفی به‌عنوان سرپرست جدید اداره منابع انسانی شهرداری مبارکه معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز، در این آیین که با حضور شهردار، جمعی از معاونین و مدیران شهرداری در روز دوشنبه برگزار شد، حکم انتصاب آقای عباسعلی شریفی که به امضای مهندس سید محسن هاشمی شهردار مبارکه رسیده بود، به وی اعطا و از خدمات خانم زهره صفائی سرپرست سابق اداره منابع انسانی شهرداری قدردانی شد. 

سید محسن هاشمی شهردار مبارکه در این مراسم ، با تقدیر از خانم صفایی در سال‌های خدمت صادقانه در شهرداری مبارکه، عباسعلی شریفی را به پیشنهاد معاونت توسعه مدیریت و منابع به‌عنوان سرپرست اداره منابع انسانی شهرداری مبارکه منصوب کرد و گفت: با توجه به سوابق مدیریتی آقای عباسعلی شریفی، از ایشان انتظار می‌رود ضمن تلاش مضاعف و تحرک بخشی و ارتقای سطح کارشناسی حوزه مسئولیت، در حوزه امور اداری اهتمام ویژه‌ای داشته باشد.

وی اظهار امیدواری کرد سرپرست جدید اداره منابع انسانی با توکل به خداوند متعال و در سایه عنایات ائمه معصومین علیهم‌السلام و رعایت جوانب شرعی و قانونی، امانت‌داری، مقررات مربوطه، توجه به منافع و مصالح شهرداری، استفاده از تمام ظرفیت‌ها و سرمایه‌های انسانی متخصص و مجرب، در راستای نیل به اهداف تبیین شده شهرداری تلاش کند و یادآور شد: زهره صفائی سرپرست پیشین اداره منابع انسانی ، پس از سال‌های متمادی خدمت در شهرداری، به‌افتخار بازنشستگی نائل شده و خدمات ارزنده‌ای که ایشان در شهر مبارکه انجام داده است شایسته تقدیر است.



+ 1
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top