امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 21186
بروزرسانی: دوشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۸ ۱۲:۴۷
باهدف رفع سردرگمی رانندگان صورت گرفت

نصب تابلوی راهنمای مسیر در ورودی شهر مبارکه

معاون خدمات شهری شهرداری مبارکه از نصب تابلوی راهنمای مسیر در ورودی شهر مبارکه باصرفه جویی بالای هشتاد درصد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز، امین اله تاکی با اشاره به تلاش و پیگیری واحد ترافیک معاونت خدمات شهری برای ساخت و نصب این تابلوها، گفت: یکی از عوامل بروز تصادفات در ورودی شهر مبارکه، سردرگمی رانندگان در انتخاب مسیر در بدو ورود به شهر مبارکه بود که امیدواریم مشکل با نصب این تابلو برطرف شود.

وی استفاده از ظرفیت واحد امانی شهرداری را باعث صرفه‌جویی 80 درصدی در ساخت و نصب این تابلوها دانست و افزود: یکی از اساسی‌ترین زیرساخت‌های یک شهر برای شهروندان اطلاع‌رسانی دقیق و سریع برای معرفی اماکن و مسیریابی است که از شاخصه‌های استاندارد شهری به شمار می‌آید، به همین دلیل تابلوی راهنمای مسیر در ورودی مبارکه بر اساس آیین‌نامه‌های موجود علائم ترافیکی طراحی و نصب‌شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری مبارکه با اشاره به اهمیت و نقش تابلوهای راهنمای مسیر در هدایت و راهنمایی رانندگان و توزیع مناسب ترافیک در شبکه معابر شهری گفت: این تابلوها باهدف راهنمایی رانندگان، مسافران و گردشگران در مسیر ورودی شهر نصب‌شده‌اند که باعث ایمن‌سازی مسیر نیز می‌شوند.




 



+ 1
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top