امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 21057
بروزرسانی: یکشنبه, ۰۳ شهریور ۱۳۹۸ ۱۴:۴۲

برگزاری نشست توافقات قطار حومه ای در حریم مبارکه

نشست توافقات قطار حومه ای در حریم شهر مبارکه با محوریت شهرداری مبارکه و حضور نمایندگان شورای اسلامی شهر مبارکه، دفتر فنی استانداری، شهرداری های مبارکه و زیباشهر و شرکت عمران مجلسی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری مبارکه، سرپرست واحد قطار حومه ای شهرداری مبارکه در این نشست، ضمن خوش آمدگویی به حاضران، درباره میزان آزادسازی های صورت گرفته، مشکلات طرح و همچنین چگونگی توافق با مالکان، توضیحاتی ارائه کرد.

رئیسی با اشاره به مسیر نزدیک به52کیلومتری پروژه قطار حومه ای از شهر جدید مجلسی تا بهارستان، گفت: برآوردهای انجام شده نشان می دهد که احداث این مسیر، درکنار توسعه شهری، باعث کاهش مصرف سوخت و آلایندگی همچنین کاهش قابل توجه تصادفات خواهد شد.

در این نشست درباره بخشی از ثمن توافقاتی که در گذشته انجام شده و به مالکان پرداخت نشده ،همچنین تعیین تکلیف محدوده بین مسیر قطار حومه ای و کمربندی شمالی شهر تبادل نظر و تصمیم گیری شد.در پایان این نشست نیز با حضور مالکان ،فعالیت توافقات آغاز شد.

 



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top