امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 20910
بروزرسانی: شنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ ۰۸:۳۸

اطلاعیه / یک طرفه شدن خیابان مشتاق از سمت خیابان بسیج به سمت میدان امام حسن (ع)

بسمه تعالی

با توجه به درخواست همشهریان عزیز، به منظور رفاه حال شهروندان و تسهیل در تردد، از تاریخ 1398/04/01، خیابان مشتاق از سمت خیابان بسیج به سمت میدان امام حسن (ع) (بلوار ولایت) یکطرفه می گردد%

معاون خدمات شهری شهرداری مبارکه حل مشکلات ترافیکی خیابان های پرتردد شهر را بعنوان یکی از دستورکار مهم مدیریت شهری برشمرد و گفت : پس از انجام كارشناسي‌هاي متعدد و برگزاري جلسات مختلف ، يك‌طرفه كردن برخی خیابان ها را در دستور مطالعه قرار می دهیم، و اميد است بتوانيم با ارائه راهکارهای مناسب مشكل ترافيك را از اين طريق كاهش دهيم.

وی با اشاره به این که یک طرفه کردن خیابان های هسته مرکزی شهر در گرو انجام کارهای کارشناسی و شنیدن نظرات گروههای مختلف است تاکید کرد: ما در شهرداری برای اجرای این طرح همه طرحها و جزئیات لازم را آماده می کنیم و  با هماهنگی کارشناسان پلیس راهور و پس از مصوب شدن در شورای ترافیک نسبت به یک طرفه کردن برخی از خیابان ها اقدام می کنیم . پیش از این نیز چند خیابان سطح شهر  به منظور ارتقاء ایمنی معابر شهری، بازگشایی گره ترافیکی، ارتقاء ایمنی تردد، پیشگیری از حوادث احتمالی و مهمتر از همه حفظ سلامت شهروندان با تایید پلیس راهور یکطرفه و تابلوهای مخصوص نصب شد.

مهندس تاکی خیابان مشتاق را یکی از خیابان های پرتردد عنوان کرد و افزود : با توجه به درخواست مکرر همشهریان عزیز، به منظور رفاه حال شهروندان و تسهیل در تردد، از تاریخ 1398/04/01، خیابان مشتاق از سمت خیابان بسیج به سمت میدان امام حسن (ع) (بلوار ولایت) یکطرفه می گردد.

 



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top