امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 March 2024

تصاویر شهر

تازه های شهر مبارکه

در آینه مطبوعات

کد: 21774
بروزرسانی: شنبه, ۰۱ آذر ۱۳۹۹ ۰۸:۵۸

رستوران بازی فکری و کتاب خوشه فرهنگسرای غدیر

رستوران بازی فکری و کتاب خوشه با هدف معرفي،گسترش وترويج فرهنگ بازي ، کتابخوانی  وتاثيرات آن،شكوفايي وتقويت خلاقيت جهت كليه گروهاي سني از 3 تا 99 سال تاسيس شده است.

رستوران بازی فکری و کتاب خوشه  تنها مرکز تخصصی شهرستان مبارکه  است. این مرکز افراد را با استفاده از برخی برنامه‌های عمومی‌و برنامه‌های اختصاصی سرگرم خواهد کرد. از جمله کلاس های  این مرکز می توان به طراحی ‏ماشین های دومینو، هنر فکر کردن، انواع روبیک، رباتیک، لگو، بازی و ریاضی مخصوص کودکان، اوریگامی و کاردستی ‏اشاره کرد.‏

ميز مشاوره بازي، رستوران بازيهاي فكري ، فروش بازي های فکری - باشگاه طرفداران بازي ها -كلاسهاي آموزشي-برگزاري جشنواره هاي بزرگ شهري،برگزاری نشست های کتابخوانی ، برگزاری استارت آپ های خلاقیت ،برگزاري دوره تربيت مربي تخصصي بازي، كارگاه هاي تخصصي خلاقيت و بازي هاي فكري براي همه سنين از جمله خدماتی است که از سوی این مرکز قابل ارائه است.

یک سری برنامه‌ها، کلاس‌های ویژه و خاص آموزش نیز در این مرکز قابل اجرا است. از جمله این کلاس‌ها می توان به : کودک مخترع، نوجوان مخترع، شعبده فیزیک، شعبده شیمی، کلاس چرتکه، کلاس ماشین‌های دومینویی، ساخت ماکت‌های حجمی، خلاقیت  و ... اشاره کرد.

رستوران جذاب بازی‌های فکری با بیش از 200 نوع بازی یکی دیگر از برنامه های این مرکز است که همه روزه می تواند پذیرای عموم مردم به صورت خانوادگی و حتی تک نفره باشد. فرد در طی یک ساعت و نیم می‌تواند 3 تا 4 بازی را سفارش و انجام دهد.

 











 



+ 1
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز :طراحی پورتال خبری
Scroll to Top