امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 21067
بروزرسانی: شنبه, ۰۹ شهریور ۱۳۹۸ ۰۹:۴۹

پیام تسلیت شهرداری و شورای اسلامی شهر مبارکه به مناسبت فرارسیدن ماه محرم

شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه طی پیامی فرارسیدن ماه محرم و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدا... الحسین( ع) و هفتاد و دو تن از یاران مخلص و جان بر کف آن حضرت را به ساحت مقدس حضرت بقیه ا... الاعظم ارواحنا له الفداء و تمام عاشقان و مریدان آن حضرت تسلیت گفتند.

بسم الله الرحمن الرحیم

اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَبا عَبْدِ اللهِ وَعَلَى الْاَرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِنائِکَ، عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللهِ اَبَداً ما بَقیتُ وَبَقِىَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ

سلام بر محرم و عاشورا، سلام بر حسین(ع)، بر دستان بریده سقای کربلا، بر خیمه های سوخته، ناله های کودکان تشنه، صبر و دلتنگی های زینب(س)، ندای جاودان ” هل من ناصر ینصرنی”و سلام بر اشک های صاحب الزمان(عج).

محرم، فصل خون و شهادت، ماه عزا و ماتم بی کران شیعه، جهاد و حماسه، پیروزی خون بر شمشیر، قیام و بیداری و یادآور ایستادگی سالار شهیدان در برابر ظلم و ستم و بی عدالتی است که مکتب انسان ساز و جاودانی بنام عاشورا را بنیان نهاد و درس حریت، عدالت، عزت، سرافرازی، شجاعت و بیزاری از ذلت را به تمام مسلمانان و آزادگان عالم و نسل های تاریخ آموخت.

قيام خونين سومين پيشواي شيعيان، در پس غبار قرن ها هنوز رنگ و بوي تازه دارد. واقعه عاشورا كامل ترين نمونه رویارویی كفر و ايمان و مبارزه حق عليه باطل است كه آثار آن در تمام ابعاد تاريخ شيعه و زندگي آزادگان و آزاد انديشان جهان مشهود است. واقعه عاشورا يك مكتب و بينش و فرصتي ارزشمند است براي آموختن مهم ترين درس ذلت‌گريزي، ستم‌ستيزي و حمايت از دين و پايبندي به آداب و اصول اسلامي.

فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری و عزاداری سالار شهیدان و سرور آزادگان، حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و هفتاد و دو تن از یاران باوفا و جان بر کف آن حضرت را به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفدا و تمام شیعیان جهان تسلیت و تعزیت می گوییم و امیدواریم عزاداری همه رهروان راستین سالار شهیدان در این ایام، مورد قبول درگاه حق قرار گیرد.

سید محسن هاشمی شهردار مبارکه

هدایت اله عباسیان رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه

اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه



+ 1
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top