امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 21178
بروزرسانی: چهارشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۸ ۱۳:۰۴
به مناسبت روز جهانی ناشنوایان و روز جهانی عصای سفید صورت گرفت

تقدیر از کارکنان ناشنوا و روشندل شهرداری مبارکه

به مناسبت فرارسیدن روز جهانی ناشنوایان و عصای سفید ، شهردار مبارکه با اهدای لوح و هدیه، از زحمات و تلاش‌های کارکنان روشندل و ناشنوایان شهرداری، تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز، شهردار مبارکه با تحسین توانمندی و قدرت اراده روشندلان که با حضور درصحنه‌های کار وزندگی اجتماعی قادر به تأمین نیازها و مشکلات هستند، گفت: روز جهانی نابینایان، بهانه‌ای است تا از عزیزانی یادی کنیم که از نعمت بینایی محروم هستند، اما عظمت دل‌های پر بصیرتشان شایسته تقدیر است.

مهندس سید محسن هاشمی، فعالیت‌های و تلاش‌های بی‌دریغ و شایسته این کارکنان در شهرداری را الگویی مناسب برای دیگر کارمندان دانست و افزود: روشندلان هرچند از نعمت بینایی محروم هستند اما با نور بصیرت و با توکل به خداوند مشکلات زندگی را پشت سر می‌گذارند بنابراین همگی وظیفه‌داریم مشکلاتی که جامعه ناشنوایان و روشندلان دارند را بدانیم، خطراتی که این قشر را تهدید می‌کند را بشناسیم و در حد توان و بر اساس برنامه‌ریزی  از آن‌ها در انجام وظایف و اهداف سازمانی  بهره‌مند شویم.

وی همچنین یکی از بزرگ‌ترین نیازهای این قشر را رعایت حقوق شهروندی دانست و گفت: فرهنگ‌سازی برای مشارکت و تغییر رفتار در جامعه با ناشنوایان و روشندلان از دیگر خواسته‌های این قشر از جامعه است .

در ادامه  این مراسم، کارکنان روشندل و ناشنوای شهرداری مبارکه به بیان دغدغه‌ها و نظرات خویش در حوزه‌های مختلف کاری و فعالیتی خود پرداختند. شهردار و معاون توسعه مدیریت و منابع نیز پس از شنیدن این خواسته‌ها و ارائه راهنمایی‌های لازم، با اهدای لوح و هدایایی از آن‌ها تقدیر و تشکر کردند.

 



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top