امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 20852
بروزرسانی: چهارشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۱۳:۴۴

تجلیل از مقام والای معلم توسط شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرمبارکه

شهردار ، اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه و جمعی از معاونین و مدیران مدیریت شهری، همزمان با هفته گرامیداشت مقام شامخ معلم ، با حضور در مدارس سطح شهر با اهدای گل ، از مقام والای معلم، تقدیر نمودند.

شهردار مبارکه در این دیدار گفت: معلمان با توجه به رسالت فرهنگی خود نقش بسزایی در آموزش دانش آموزان در امر فرهنگ شهروندی و تحقق اهداف مدیریت شهری دارند. اولویت امروز مدارس ما تربیت افراد متخصص و متعهد برای توسعه و پیشرفت است. آموزش و پرورش یک نهاد مهم و تاثیرگذار در جامعه است و تمام پیشرفت‌ها و موفقیت‌های امروز با تلاش معلمان صورت می گیرد.

مهندس هاشمی عنوان کرد:هدف شورای شهر و شهرداری از تقدیر و تجلیل معلمان این است که بدانند همیشه قدردان زحمات این عزیزان هستیم و افرادی که برای ارتقای فرهنگ و پویایی جامعه تلاش می‌کنند، قابل تقدیر هستند. بدون شک با توجه به نقش‌آفرینی معلمان در علم‌آموزی، رشد و تعالی شخصیتی و فرهنگی دانش‌آموزان تجلیل از مقام معلم بر همگان فرض است.

وی با اشاره به نقش اساسی معلم در جامعه افزود : تلاش مي‌کنيم تا با همراهي و همکاري و همدلي فرهنگيان روز به روز بر علم و سواد و معرفت و اخلاق و دينداري  دانش آموزان افزوده شود. تلاش همگی معلمان باید در راستای ترویج افکار و اهداف بزرگ مرد فرهنگی ایران، شهید مطهری باشد.  استاد مطهری از جمله کسانی بود که هیچگاه وظیفه معلمی خود را در دوران زندگی پربارش فراموش نکرد.

شهردار مبارکه در پایان گفت : شهرداري هميشه آماده است تا با استفاده از نکته ها انتقادات و پيشنهادات فرهنگيان ، با جديت و با برنامه و استفاده از علم روز به سمت پيشرفت و ترقي حرکت نمايد و در اين مسير معلمان و دبيران و مديران مي‌توانند همچون بالي  براي شهرداري و شوراي اسلامي باشند و آنها را به سمت پيشرفت و ترقي و سعادت حرکت دهند.

 



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top