امروز: سه شنبه, ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 20851
بروزرسانی: چهارشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۱۳:۳۵
به مناسبت روز جهانی کار و کارگر انجام شد :

حضور شهردار مبارکه در جمع کارگران و تبریک روز کارگر /تقدیر از کارگران مدیریت شهری مبارکه به مناسبت گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر

به گزارش پایگاه خبری  مبارکه نیوز، شهردار مبارکه و جمعی از مدیران شهرداری  به مناسبت روز جهانی کار و کارگر با حضور در سازمان ها و واحد های مختلف شهرداری ، با اهدای شاخه گل ضمن تبریک به کارگران به مناسبت این روز از زحمات آن ها تقدیر نموند.

فرهنگ کار، عالی ترین تصویر سازندگی و تحول است که حضرت محمد (ص) پیامبر مهرگستر اسلام در روند زندگی انسان ها، بر دستان توانمند کارگر بوسه زده و با این عمل به احسن وجه، منزلتی شگرف به این قشر بخشیده است. کارگران از شریف ترین طبقه اجتماع هستند زیرا چرخش دست و بازوی آنها باعث چرخش چرخه های زندگی جامعه و امتداد رگه های حیات در مجاری هستی است.

همزمان با گرامیداشت روز کارگر شهردار مبارکه با حضور در محل کار کارگران شهرداری و سازمان های وابسته با اهدای گل از خدمات و تلاش های این عزیزان تقدیر کرد.

مهندس هاشمی شهردار مبارکه ضمن تبریک روز جهانی کارگر به کارگران شهرداری این روز را فرصتی مناسب برای بیان دقیق نیازها و مشکلات این قشر زحمت کش دانست و تصریح کرد: کارگران از زحمتکش ترین و پرتلاش ترین اقشار جامعه هستند که با وجود سختی و دشواری کار همواره با سخت کوشی و تلاش شبانه روزی در راستای ارائه خدمات به شهروندان عزیز حرکت می‌کنند.

شهردار مبارکه با بیان اینکه کار زمینه ساز توسعه همه جانبه، پیشرفت و آبادانی هر جامعه ای است، گفت :اگر جامعه ای از کار گریزان باشد و کار ، فعالیت و تلاش در آن جایی نداشته باشد ، به طور حتم آن جامعه موفق نخواهد بود و پیشرفت نمی کند .امروز توسعه ایران اسلامی در گرو همت کارگران است و بدون تلاش جامعه کارگری و فعالان بخش های مختلف اقتصادی طعم شیرین توسعه و پیشرفت را نخواهد چشید. کار کارگران مانند جهاد در راه خداستکارگران قشری هستند که نان حلال به خانه می برند و پیامبر اسلام می فرمایند عبادت دارای 70 جز است که کسب حلال ، برترین جز آن می باشد

وی حل مشکلات قشر کارگران را بسیار ضروری دانست و گفت : من از بدنه شهرداری هستم  و مشکلات کارگران را از دغدغه های خود می دانم و در جهت رفع مشکلات این قشر زحمت کش از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهم کرد .  

شایان ذکر است همزمان با این دیدار، معاونت توسعه مدیریت و منابع به اتفاق معاونت خدمات شهری از تلاش کارگران شاغل در مجموعه اداری شهرداری با اهدا گل تقدیر نمودند .



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top