امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 20232
بروزرسانی: یکشنبه, ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۰۸:۴۴

تجلیل از پرسنل جانباز شهرداری مبارکه به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع)و روز جانباز

همزمان با اعياد شعبانيه ، طي مراسمي از جانبازان شاغل در شهرداري و سازمان هاي تابعه تجليل شد. به گزارش روابط عمومي شهرداری و شوراي اسلامي شهر مبارکه ، مهندس سید محسن هاشمی در اين مراسم با اشاره به نامگذاري ميلاد حضرت ابوالفضل (ع) به نام روز جانباز گفت: نقش اين امام در دفاع از دين بسيار اثر گذار بوده و جانبازان اين مرز و بوم با تأسي از حضرت ابولفضل (ع) مظهر وفاداري به انقلاب مي باشند .

شهردار مبارکه با تبریک اعیاد شعبانیه به‌ ویژه میلاد پرخیر و برکت حضرت امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) گفت: حضور جانبازان و ایثارگران در شهرداری توفیقی برای ما است که با ایثارگران دوران دفاع مقدس در یک جرگه در حال خدمت به شهروندان هستیم.

هاشمی افزود: ایثار حضرت ابوالفضل بود که جایگاه ایشان را همواره متعالی نموده است، هر کسی توفیق ایثار را ندارد و جانبازان به عنوان شهدای زنده تبلور عینی حضرت عباس در زمانه فعلی هستند.

وي ضمن تقدير از زحمات شبانه روزي كارگران مجموعه شهرداري اظهار داشت: شهرداری و شوراي اسلامي شهر مبارکه  از تمامي اقداماتي كه باعث بهبود وضعيت معيشتي و رفاهي كارگران گردد حمايت مي كند.

شهردار مبارکه  با تاکید بر تکریم و تجلیل ایثارگران، جانبازان و خانواده شهدا گفت: ایثارگری، فداکاری و جانبازی شهدا، ایثارگران، آزادگان، جانبازان و خانواده‌های آنها بود که امروز ایران در جهان با افتخار، عظمت، شکوه و اقتدار می‌درخشد.

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه نیز در این مراسم گفت :جانبازان، اسوه دلاوری و رشادت هستند و ما قدردان فداکاری‌ها و ایثارگری های جانبازان هستیم.

دکتر سجاد خالوزاده گفت: روز جانباز فرصت مناسبی است که نسل امروز ما علاوه بر الگوپذیری از رشادت ها و جانبازی های حضرت عباس(ع) در وقایع دفاع مقدس و دلاوری ها و شجاعت های جانبازان عزیز و غیرتمند ایران اسلامی به مطالعه بپردازند و درسها و پیامهای زندگی ساز را از متن این تاریخ ماندگار استخراج نمایند.  

وی گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون تمامی موفقیت‌ها را مدیون رشادت و شجاعت شهدا و جانبازان هستیم و خدمت به خانواده شهدا و جانبازان تنها یک وظیفه اداری و سازمانی نیست؛ بلکه یک عشق و علاقه ذاتی است.

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه گفت :ما جانبازان را بعنوان شهید زنده می‌شناسیم و برای ما نشانگر مسیر حق هستند که جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

شایان ذکر است در این آیین از کارکنان جانباز شهرداری مبارکه با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل به عمل آمد.



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top