امروز: چهارشنبه, ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 20157
بروزرسانی: یکشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ ۰۷:۵۶

لایحه بودجه سال ۱۳۹۷ شهرداری مبارکه تقدیم شورای اسلامی شهر شد

لایحه بودجه 590  میلیارد ریالی  سال ۹۷ شهرداری  مبارکه  تقدیم شورای اسلامی شهر شد

سید محسن هاشمی در مراسم تقدیم لایحه بودجه سال ۹۷ شهرداری مبارکه، ميزان اعتبار برآوردي لایحه بودجه 97 را معادل 590 میلیارد ريال اعلام كرد و افزود: اصلاح روش های هزینه و درآمد در این بودجه مبنای اساسی قرار گرفته است.

شهردار مبارکه، به افزایش درآمدهای پایدار شهری تاکید کرد و افزود: بودجه شهرداری از لحاظ نفوس جمعیتی از حمایت‌های دولتی بسیار کمی برخوردار است  و با تغییراتی که در لایحه بودجه اعمال شد تلاش داریم فشار کمتری به شهروندان وارد شود.

وی، خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت ناپایدار عوارض ارزش‌افزوده و عوارض آلایندگی در سال آینده، سعی شده است میزان وابستگی شهرداری به این‌گونه درآمدهای ناپایدار محدودتر شود تا برنامه‌ها و اهداف بر اساس واقعیت ها محقق شود.

وی اضافه کرد: اهداف خدماتي شهرداري در سال 1397 متوجه رويكرد مردمي است و در پروسه تنظيم آن علاوه بر كسب نظر كارشناسان، به مطالبات مردمي نيز توجه داده شده است .

هاشمی، تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام، استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود، توجه به حفظ استقلال و تقویت بدنه کارشناسی سازمان‌ها برای خدمت‌رسانی بیشتر به شهروندان،، عملیات زیرسازی، جدول‌گذاری و آسفالت معابر سطح شهر و تامین هزینه‌های کارکنان را از جمله اولویت‌های بودجه سال 1397 برشمرد.

شهردار مبارکه در مورد اهداف مورد توجه شهرداري در سال آينده گفت: توسعه نظام برنامه ريزي و مديريت شهري با تأكيد بر تعيين اهداف كمي و شاخص هاي ارزيابي عملكرد، افزايش بهره وري و كارآيي، توجه به آموزش هاي مهارتي كاركنان و توسعه فرهنگی و اجتماعی از نكاتي است كه در سال آينده بايد مد نظر قرار گيرد تا باعث افزايش بهره وري و بهبود خدمات رساني و رضايت مندي شهروندان شود.

در ادامه این نشست٬ شهردار مبارکه لایحه بودجه شهرداری در سال 97 را تقدیم شورای اسلامی شهر مبارکه نمود.



 



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top