امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 21094
بروزرسانی: سه شنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ ۱۴:۱۶

شهردار مبارکه در آیین گرامیداشت روز کارمند اعلام کرد : سعه صدر و اخلاق خوب سرلوحه رفتار کارکنان شهرداری


 

شهردار مبارکه در آیین گرامیداشت روز کارمند خواستار توجه جدی کارکنان شهرداری به تکریم ارباب رجوع شد و گفت : از همه همکارانم در شهرداری از معاون و مدیر تا کارمند و کارگر می خواهم که با شهروندان با سعه صدر و اخلاق خوب برخورد کنند و اگر نمی توانید طبق ضوابط و قانون برای ارباب رجوع کاری انجام دهید، سعی کنید بدون پرخاشگری یا برخورد بد، مراجعان را توجیه کنید.

سید محسن هاشمی با تبریک هفته دولت و گرامی داشت سالروز شهدای انقلاب رجایی و باهنر و روز کارمند به کارکنان شهرداری، گفت: دو سال از عمر شورای دور پنجم و مدیریت شهری این دوره می گذرد و اکنون بر خود می بالیم که پس از فراز و نشیب و سختی های زیادی که در این مدت پشت سر گذاشتیم به پیشرفت های قابل قبولی دست یافته ایم که در ابتدای کار غیرقابل باور به نظر می رسید.

وی با اشاره به کاهش درآمدهای شهرداری مبارکه پس از استانی شدن ارزش افزوده و عوارض آلایندگی ، ادامه داد: با این که در دوسال گذشته، ریالی بابت این سرفصل ها به حساب شهرداری واریز نشد اما باز هم با تلاش و همت همه کارکنان، امورات شهرداری به نحو احسن انجام شد البته ایده آل و مطلوب نیست خواسته من و بقیه بزرگواران بیشتر از این است اما دست کم توانستیم مسوولیتی که به عهده داشتیم را انجام دهیم.

مهندس هاشمی همچنین کاهش هزینه ها را یکی از موفقیت های شهرداری در دو سال گذشته دانست و گفت: مسوولان و کارکنان همه واحدها برای اتفاقات خوبی که در زمینه بودجه سال 98 رخ داده است در عمل گام برداشتند در نتیجه اکنون که در جمع شما هستیم، بیش از 30 درصد بودجه 72 میلیاردی امسال شهرداری، محقق شده البته اگر بخواهیم اوراقی که از سوی دولت ابلاغ شده و به دلیل مشکلات دولت هنوز وصول نشده را نیز در نظر بگیریم می توان گفت به برنامه تحقق 40 درصدی بودجه ای که پیش بینی شده بود تا پایان 5 ماهه نخست سال جذب شود، دست یافته ایم.

وی همچنین با اشاره به اتفاقات بسیار خوبی که در زمینه درآمد شهرداری رخ داده است، افزود: تعداد زیادی از پرونده های راکد در سالهای گذشته را در واحد در آمد وارد عمل کردیم که در کمیسیون ماده 77 نیز مطرح شده اند.

شهردار مبارکه دلیل افزایش تعداد پرونده های ماده 100 شهرداری را به جریان افتادن پرونده های راکد بیان کرد و گفت: بسیاری از این پرونده ها مربوط به یکی دو سال اخیر نیست بلکه پرونده های فراموش شده بوده که با زحمت معاونت های مختلف این پرونده ها اکنون به جریان افتاده است.

وی از همکاری تیم جوان و با انگیزه ای که مدیریت مجموعه و سازمان های شهرداری مبارکه را به عهده گرفته اند، تقدیر و تشکر کرد و افزود: در شرایط دشوار کنونی، اتفاقات بسیار خوبی رخ داده که گرچه مطلوب و ایده آل ما نیست و باید  برای رسیده به هدف ایده آل، تلاش بیشتری کنیم با این حال، جا دارد از همکاری و همراهی کارکنان تلاشگر خود در شهرداری قدردانی کنیم.

مهندس هاشمی یکی از موفقیت های شهرداری مبارکه را اجرای مجموعه باغ رستوران رستوران آبی در پارک سرارود و در مدت 7 ماه دانست و ادامه داد: در کنار این مجموعه مجموعه های ورزشی و خدماتی رفاهی دیگری هم طراحی شده که با کمک سرمایه گذاران، شروع خواهد شد.

وی با تشکر از تلاش و پشتکار همه کارمندان و کارگران شهرداری در واحدها و معاونت های مختلف، گفت: امیدواریم شاهد روزهای پرامید و پر تلاش بیشتری باشیم، امسال برای نخستین بار موضوع انتخاب کارمند نمونه نیز در شهرداری مطرح شد تا جریان انتخاب و معرفی کارمندان نمونه با ملاک و معیارهای مشخص انجام شود.

مهندس هاشمی با اشاره به اهمیت تکریم ارباب رجوع در شهرداری مبارکه، ادامه داد: همانگونه که می دانید مردم از نظر اقتصادی در شرایط دشواری قرار دارند و شنیدن پاسخ نه از شهرداری برایشان مطلوب نیست، اینجاست که کارمندان شهرداری وظیفه دارند حتی اگر نمی توانند طبق ضوابط و قانون برای ارباب رجوع کاری انجام دهند، بدون هیچ گونه پرخاشگری یا برخورد بد، شهروندان را توجیه نمایند.

وی سعه صدر و اخلاق خوب را سرلوحه و سرمشق رفتار کارکنان شهرداری دانست و گفت: درصورتی که  شهروندان از بی حوصلگی یا برخورد نامناسب کارمندان شهرداری شکایت کنند، مجبوریم برخورد قانونی لازم را انجام دهیم بنابراین خواهش می کنم در زمینه خدمت رسانی، انجام سریع کار ارباب رجوع و باز کردن گره ارباب رجوع همت کنید و با روی گشاده و لبخند به کار مراجعه کنندگان رسیدگی کنیم.



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top