امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 April 2024

تصاویر شهر

تازه های شهر مبارکه

در آینه مطبوعات

کد: 21950
بروزرسانی: جمعه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ ۱۲:۱۷

استقبال از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با آذین بندی شهر

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز؛ مهندس سید محسن هاشمی با اشاره به فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر بابیان اینکه شهرداری مبارکه با تدارکات لازم و تلاش کارکنان در پی  فضاسازی سطح شهر در ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است گفت: اگر امروز ما به بركت انقلاب اسلامي و خون شهيدان در کشور مسئولیتی داریم بايد براي صيانت از انقلاب اسلامي و حرمت و پاسداشت انقلاب در انجام كارها حداكثر سعي و تلاش را انجام دهيم تا بتوانيم رضايت مردم را جلب نماییم.

شهردار مبارکه در ادامه بابیان اینکه مسئولیت کمیته فضاسازی و تزئینات ستاد دهه مبارک فجر شهرستان بر عهده شهرداری است و مدیریت شهری از ابتدای بهمن‌ماه فعالیت خود را برای زیباسازی و فضاسازی شهر آغاز کرده است گفت: امسال میادین، بلوارها و خیابان‌های سطح شهر  و محلات آذین‌بندی می‌شوند و کوچه‌هایی که توسط شهروندان تزیین شود، مورد تشویق قرار خواهند گرفت.

هاشمی افزود:افتتاح، بهره‌برداری و کلنگ زنی پروژه‌های عمرانی،خدماتی و سرمایه‌گذاری، اجرای برنامه‌ها و مسابقات فرهنگی، هنری، نورافشانی آسمان شهر، اکران تبلیغات و طرح‌های فرهنگی، مراسم گل‌باران تمثال امام خمینی(ره)، غبارروبی گلستان‌های شهدا  از دیگر برنامه‌های شهرداری مبارکه در دهه فجر امسال خواهد بود.

وی اضافه کرد: برای هرچه مردمی‌تر شدن برنامه‌های دهه فجر از اصناف، هیئت‌امنای مساجد و همه شهروندان  برای مشارکت در فضاسازی سطح شهر و محلات دعوت می‌کنیم.



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز :طراحی پورتال خبری
Scroll to Top