امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 March 2024

تصاویر شهر

تازه های شهر مبارکه

در آینه مطبوعات

کد: 21507
بروزرسانی: چهارشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۱۱:۵۲

ارائه خدمات مشاوره تلفنی رایگان به شهروندان

به منظور رفاه حال شهروندان و دسترسی آسان افراد به خدمات مشاوره، ارائه رایگان خدمات مشاوره تلفنی به همت مرکز مشاوره آوای زندگی شهرداری مبارکه تا پایان ماه مبارک رمضان برقرار است.

شهردارمبارکه با بیان این مطلب گفت: با توجه به اینکه مشاوره و توصیه‌های روانشناسان برای خانواده‌ها ضروری است، مرکز مشاوره آوای زدگی شهرداری همزمان با ایام ماه مبارک رمضان و در دوران شیوع کرونا، ارائه خدمات مشاوره‌ تلفنی رایگان برای عموم شهروندان را در دستور کار خود قرار داد.

مهندس سید محسن هاشمی افزود: خدمات مشاوره و روان شناختی ویژه شهروندان به منظورارتقای سطح سلامت اجتماعی، افزایش تاب‌آوری اجتماعی و کاهش اضطراب،فرزند پروری ،مشکلات خانوادگی و تحصیلی همه روزه ارائه می‌شود و شهروندان می‌توانند برای دریافت خدمات مشاوره و روانشناسی از ساعت 16 الی 19 با شماره  52419474  تماس بگیرند و مشکلات، سوالات و نگرانی‌های خود را پیرامون موضوعات مختلف با کارشناسان این مرکز در میان بگذراند.

وی با تاکید بر اینکه در شرایطی هستیم که توصیه اکید به مراجعات کمتر به اماکن عمومی سفارش شده، خاطر نشان کرد: طرح مشاوره تلفنی رایگان برای ارتقای سطح سلامت اجتماعی  تا پایان  ماه مبارک رمضان بجز ایام تعطیل ارائه می‌شود و خانواده‌ها می‌توانند در صورت نیاز به دریافت مشاوره بهداشت روانی در زمینه های فوق و همچنین چالش‌های اعضای خانواده با مشاوران مرکز مشاوره آوای زندگی بگیرند و از خدمات مشاوره این مجموعه بهره‌مند شوند.


 



+ 1
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز :طراحی پورتال خبری
Scroll to Top