امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 March 2024

تصاویر شهر

تازه های شهر مبارکه

در آینه مطبوعات

کد: 21459
بروزرسانی: دوشنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ ۱۳:۵۵

امکان گردشگری مجازی در شهر مبارکه فراهم شد


با توجه به شیوع ویروس کرونا و باهدف ترغیب شهروندان به ماندن در خانه ، امکان بازدید مجازی  360 درجه از  تعدادی از  اماکن گردشگری شهر مبارکه فراهم‌شده است.

گسترش ویروس کرونا در جهان تقریباً زندگی بیرون از خانه را برای همه سلب کرده است.در کشور ما نیز این اتفاق با تعطیلات نوروزی که برای بسیاری از مردم ما  فرصتی برای گردش و سفر است هم‌زمان‌شده و سفرهای نوروزی لغو شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز شهردار مبارکه بابیان اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان سفر به این شهر برای گردشگران در ایام نوروز وجود ندارد، گفت: علاقه‌مندان بدون سفر به این شهر می‌توانند به‌صورت مجازی از تعدادی از نقاط دیدنی شهر مبارکه بازدید کنند.

سید محسن هاشمی اظهار داشت: در این سایت شش مکان تاریخی،زیارتی،تفریحی و گردشگری شهر مبارکه برای بازدید مجازی انتخاب‌شده است.

وی ادامه داد: امام‌زاده عزالدین محمد (ع) ،بوستان ساحلی سرارود، پارک گل نرگس، آسیاب آبی پارک سرارود ،مجموعه تفریحی میدان دفاع مقدس و مجموعه فرهنگی تفریحی مادر ازجمله مکان‌های زیارتی ،تاریخی، تفریحی و گردشگری به نمایش گذاشته‌شده در این سایت است.

شهردار مبارکه افزود: علاقه‌مندان برای بازید مجازی از این جاذبه‌ها می‌توانند به سایت شهرداری مبارکه به آدرس http://www.mobarakeh.ir/city-tour مراجعه نمایند . 



+ 0
مخالفم - 1
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز :طراحی پورتال خبری
Scroll to Top