امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 March 2024

تصاویر شهر

تازه های شهر مبارکه

در آینه مطبوعات

کد: 21140
بروزرسانی: یکشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ ۱۳:۴۱
به مناسبت هفته دفاع مقدس و روز جهانی بدون خودرو صورت گرفت

برگزاری همایش دوچرخه‌سواری در مبارکه

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز، هم‌زمانی هفته دفاع مقدس با روز جهانی بدون خودرو بهانه‌ای شد تا ورزشکاران و علاقه‌مندان به دوچرخه در شهر مبارکه گرد هم‌آیند و مسیر ورزشگاه 22 بهمن مبارکه به سمت گلستان شهدا را رکاب بزنند. این همایش به همت شهرداری مبارکه و اداره ورزش و جوانان شهرستان و با همکاری پلیس راهور و سپاه ناحیه مبارکه برگزار شد و شرکت‌کنندگان پس از رسیدن به خط پایان، قبور شهدای گلگون‌کفن را غبارروبی کردند.

مهندس سید محسن هاشمی شهردار مبارکه در حاشیه برگزاری این همایش، با تقدیر و تشکر از حضور پرشور ورزش دوستان ، به خبرنگار پایگاه خبری مبارکه نیوز گفت: استفاده از دوچرخه به‌عنوان یک وسیله نقلیه سالم برای سلامتی و تندرستی شهروندان ضروری است، لذا هدف از برگزاری این همایش ترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه و توجه بیشتر به محیط‌زیست بوده است.

وی همچنین با تقدیر و تشکر از همکاری صمیمانه مسئولان شهرستان، ورزش دوستان، اداره ورزش و جوانان شهرستان، پلیس راهور، سپاه ناحیه مبارکه، شورای اسلامی شهر در برگزاری این همایش، افزود: دوچرخه‌سواری به‌عنوان یکی از مفیدترین ورزش‌ها در دنیای امروزی شناخته می‌شود چراکه این فعالیت علاوه بر تأثیر مستقیم بر سلامتی انسان، فواید زیست‌محیطی زیادی را به همراه دارد که باعث سلامتی بیشتر جامعه و محیط زندگی در درازمدت می‌شود.

مهندس هاشمی در ادامه با اشاره به فرارسیدن 31 شهریور، آغاز هفته دفاع مقدس، افزود: این هفته یادآور رشادت و جان‌فشانی جاودانه مردم شریف ایران به‌ویژه شهدا، جانبازان و ایثارگران ارجمند در دفاع از مرزها و کیان کشور و نماد همبستگی مردمی که درراه استقلال، آزادی و ارزش‌های اسلامی از جان خود برابر قدرت‌های مستکبر گذشتند تا آینده این کشور در امنیت و آرامش تضمین شود.

وی این حادثه بزرگ را باعث تغییر همه معادلات جهانی معمول در عرصه‌های سياسی، نظامی، اجتماعی و فرهنگي دانست و گفت: دفاع مقدس دستاورد بزرگی به نام غرور و سرافرازی را برای مردم ایران‌زمین را به‌جا گذاشته است پس جا دارد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل، شهیدان دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و تبریک هفته دفاع مقدس، موفقیت روزافزون مردم ایران اسلامی به‌ویژه مردم شهیدپرور مبارکه را در پاسداری و ادامه مسیر پرافتخار شهدا، ایثارگران و آزادگان از خداوند آرزو کنیم .   

اقدامات قابل‌تقدیر شهرداری مبارکه در توسعه ورزش همگانی

از سوی دیگر، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مبارکه نیز با تقدیر از فعالیت‌های شهرداری مبارکه در زمینه توسعه و ترویج ورزش همگانی همگام با اداره ورزش و جوانان، گفت: توسعه پایدار جوامع با انسان‌های سالم به دست می‌آید و با ورزش می‌توان سلامت جسم و روح را افزایش داد.

روح اله کاظمی، اقدامات شهرداری مبارکه در زمینه فرهنگ‌سازی برای توسعه ورزش همگانی را  قابل‌تقدیر توصیف کرد و ادامه داد: برنامه‌های خوبی در حوزه توسعه ورزش همگانی ، ورزش صبحگاهی و ... توسط امور ورزشی شهرداری در مبارکه اجراشده است که توسعه زمین‌های چمن مصنوعی و…. در محله‌های شهر مبارکه ازجمله این اقدامات ارزشمند شهرداری مبارکه هستند که ظرفیت‌های خوبی را برای توسعه ورزش همگانی در این شهر ایجاد کرده است.

در اختتامیه این همایش قبور مطهر شهدا توسط شرکت‌کنندگان غبارروبی شد و به‌قیدقرعه به 20 نفر از شرکت‌کنندگان هدایای نفیسی اهدا شد.































+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز :طراحی پورتال خبری
Scroll to Top