امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 March 2024

تصاویر شهر

تازه های شهر مبارکه

در آینه مطبوعات

کد: 20356
بروزرسانی: شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ ۰۷:۴۶
برگزاری طرح غنی سازی اوقات فراغت با عنوان :

یک قاچ تابستان خوشمزه

مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی شهرداری مبارکه از اجرای طرح یک قاچ تابستان خوشمزه با کلاس های متنوع به منظور ساماندهی اوقات فراغت علاقمندان در فرهنگسرای غدیر و خانه های فرهنگ در سطح شهر و محلات مبارکه همزمان با شروع تابستان خبر داد .

کیانی با اعلام این خبر افزود : این دوره‌ها با بیش از 60 عنوان و در بخش‌های هنرهای تجسمی ، علوم قرآنی ، آموزش های خانواده ، دوره های ویژه کودکان ، خلاقیت و کارآفرینی ، رباتیک ، صنایع دستی ، چرتکه و ... برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد : رشته‌هایی همانند زیرمجموعه صنایع دستی، فنی و حرفه ای و موارد دیگر از مشاغل خانگی هستند که در پایان هر دوره بعد آزمون تئوری و عملی مدرک معتبر مهارت در همان رشته با همکاری سازمان های فنی حرفه ای ، میراث فرهنگی و  بهزیستی با توجه به عنوان و نوع مهارت اعطا خواهد شد.

کیانی با بیان برگزاری این دوره ها مطابق استانداردهای مربوطه گفت : این آموزش ها به صورت تئوری و عملی است و محور بیشتر این آموزش‌ها کاربردی است.

مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی شهرداری مبارکه اضافه کرد : تمام تلاش خود را بکار گرفته ایم که ساماندهی اوقات فراغت علاقمندان همراه با ایجاد آمادگی هر چه بیشتر برای ورود به بازار کار و کاهش آمار بیکاری در جامعه  همراه باشد.

وی در پایان گفت :علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص عناوین و نحوه ثبت نام در این دوره ها به فرهنگسرای غدیر و خانه های فرهنگ سطح شهر و محلات  مراجعه نمایند.


 



+ 1
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز :طراحی پورتال خبری
Scroll to Top