امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 March 2024

تصاویر شهر

تازه های شهر مبارکه

در آینه مطبوعات

کد: 20319
بروزرسانی: چهارشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۰۷:۵۹

نقش اصلی و اساسی نخبگان در توسعه و پیشرفت شهر

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه گفت: باید از نخبگان که نقش اصلی و اساسی را در توسعه و پیشرفت شهر دارند حمایت شود و به همه قول‌هایی که به آن‌ها داده می‌شود عمل شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مبارکه، دکتر سجاد خالوزاده در همایش آشنایی با کنکور نظام جدید افزود:دانش آموزان یکی از بزرگ‌ترین سرمایه‌های هر کشوری محسوب می‌شوند.

وی بابیان اینکه دانش آموزان آینده‌سازان کشور هستند گفت: آینده هر کشوری درگرو توجه و بها دادن به نسل جوان است.

دکتر خالوزاده بابیان اینکه پیشرفت و توسعه امور کشور درگرو توجه به این نسل است تصریح کرد: باید به نسل جوان و نوجوان جامعه امید و انگیزه داده شود.

وی با اشاره به لزوم توجه به آموزش برای همه سطوح جامعه ، گفت: شورای اسلامی و شهرداری مبارکه در راستای حمایت از دانش آموزان و در سیاست‌گذاری‌های خود مباحث فرهنگی و آموزشی را در دستور کار خود دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه بابیان اینکه این مدیریت شهری حتی باید برای کودکانی که در مهدهای کودک هستند هم برنامه‌ریزی داشته باشد خاطرنشان کرد: احداث پل، پارک و خیابان تنها نیاز اصلی و اولیه امروز شهر نیست بلکه ارزش و بها دادن به دانش آموزان و فرهیختگان یکی از  نیاز اصلی محسوب می‌شود.

وی بابیان اینکه آموزش، تربیت و پرورش باید از سنین کودکی انجام شود گفت: باید مهارت‌های زندگی، مهارت‌های تحصیلی و مهارت‌های موفقیت و حتی مهارت‌های زندگی مشترک را به نسل جوان جامعه آموزش دهیم تا توانمند شوند.

خالوزاده تصریح کرد: وظیفه همه ما این است که مدیران خوب و لایقی برای آینده کشور پرورش دهیم.

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه گفت: در نظام آموزش‌وپرورش و نظام آموزش عالی روزبه‌روز در حال نزول هستیم و برنامه‌های لازم برای آموزش مهارت‌های زندگی به جوانان و نوجوانان  وجود ندارد .

وی بابیان اینکه باید برای انتخاب رشته تحصیلی به دانش آموزان اختیار داده شود اظهار داشت: دانش آموزان باید در وهله اول به علایق و توانایی‌های خود توجه داشته باشند و نباید بر اساس اجبار والدین در رشته‌ای تحصیل کنند که علاقه‌ای به آن رشته ندارند.

خالوزاده بابیان اینکه باید مدیران خوبی برای آینده کشور تربیت کنیم، گفت: نباید همه نخبگان جامعه به سمت تخصص‌های پزشکی سوق داده شوند.

وی بابیان اینکه نباید دانش آموزان را برای ادامه تحصیل، تحت‌فشار قرار داد گفت:برنامه‌ریزی، استفاده از تجربیات نخبگان، پرهیز از چشم و هم‌چشمی و عدم مقایسه دانش آموزان و تلاش ، کوشش و پشتکار رمز موفقیت در کنکور است.

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه با اشاره به اهمیت برگزاری همایش آشنایی با کنکور نظام جدید برای دانش آموزان گفت: شهرداری و شورای شهر مبارکه حمایت قاطع خود را از برگزاری این‌گونه برنامه‌ها اعلام می‌کنند .

خالوزاده در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای همه دانش آموزان ، ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک شاهد برگزاری جشن موفقیت و پیروزی دانش آموزان مبارکه‌ای در کنکور خواهیم بود.

همایش آشنایی با کنکور نظام جدید به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر مبارکه و با حضور اساتید و رتبه‌های تک‌رقمی کنکور در دو نوبت صبح و بعدازظهر ویژه برادران و خواهران همراه با والدین برگزار شد.

 در این همایش برخی از اساتید دانشگاه و نفرات برتر کنکور سال‌های گذشته به بیان نکات مهم در راستای موفقیت دانش آموزان در کنکور پرداختند.

 



+ 4
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز :طراحی پورتال خبری
Scroll to Top