امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 March 2024

تصاویر شهر

تازه های شهر مبارکه

در آینه مطبوعات

کد: 20019
بروزرسانی: شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۶ ۰۸:۳۰

شهرداری مبارکه از چاپ آثار مکتوبی که به معرفی این شهر کمک می‌کند حمایت خواهد کرد


 

شهردار مبارکه گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر مبارکه از تالیف و چاپ آثار مکتوبی که به معرفی این شهر کمک می کند حمایت خواهد کرد.

مهندس سید محسن هاشمی در دیدار با نویسندگان با تاکید بر اهمیت حمایت از فعالیت ‌های فرهنگی، تدوین تقویم فرهنگی و سند چشم‌ انداز فرهنگی ،اجتماعی شهرستان را ضروری خواند و با اشاره به ظرفیت‌ های عظیم انسانی شهرستان گفت: هویت ‌بخشی به جامعه جز با زبان فرهنگ و هنر ممکن نخواهد بود که این مهم به دست اهالی فرهنگ و هنر رقم خواهد خورد.

هاشمی افزود: شهرستان مبارکه دارای پیشینه‌ غنی فرهنگی است و زمینه‌ فعالیت‌ های فرهنگی و ادبی به خوبی فراهم است و شهرداری و شورای اسلامی شهر مبارکه در کنار نویسندگان، هنرمندان و پژوهشگران است تا زمینه‌ توسعه‌ کمی و کیفی این فعالیت ‌ها فراهم شود.

شهردار مبارکه با بیان اینکه پتانسیل نویسندگان در مباحث مدیریت شهری مورد توجه قرار نگرفته است تصریح کرد: اعتقاد داریم که نویسندگان و اهل قلم می توانند برای رفع مشکلات به شهرداری کمک بزرگی کنند.

وی گفت: نویسندگان می توانند با نگارش کتاب هایی در مورد مدیریت شهری و اشاعه فرهنگ شهروندی و مباحثی از این قبیل که در سازمان شهرداری تعریف شده ، قدم بزرگی بردارند.

شهردار مبارکه با بیان اینکه شهرداری هر ساله در مناسبت های مختلف کتاب هایی را به مهدهای کودک و مدارس اهدا می کند گفت: خیلی بهتر است که بتوانیم کتابی مرتبط با کار و فعالیت های شهرداری را به مدارس اهدا کنیم .

هاشمی  با بیان اینکه اهدا کتاب در مورد فعالیت های شهرداری به مدارس افتخاری بزرگ برای ما محسوب می شود گفت: نویسندگان می توانند در مورد مسائل و مشکلاتی که در شهر مبارکه وجود دارد تحقیق و پژوهش کنند و کتابی را در این زمینه تالیف نمایند.

 وی افزود: امیدواریم سال آینده به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی بتوانیم از کتابی به نام شهرداری مبارکه و با تالیف یکی از نویسندگان این شهر رونمایی کنیم.

شهردار مبارکه گفت: چاپ کتاب در زمینه فعالیت های شهرداری افتخاری برای شهرداری و شهر مبارکه است که می تواند به شهرها و استانهای دیگر هم تعمیم پیدا کند.

 



+ 1
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز :طراحی پورتال خبری
Scroll to Top