امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 March 2024

تصاویر شهر

تازه های شهر مبارکه

در آینه مطبوعات

کد: 19862
بروزرسانی: پنج شنبه, ۰۲ شهریور ۱۳۹۶ ۰۸:۲۴

اختصاص تابلوهای فرهنگ شهروندی به آموزش راهکارهای علمی و عملی در مصرف بهینه آب

با هدف ترویج مصرف بهینه آب، انجام گرفت: اختصاص تابلوهای فرهنگ شهروندی به آموزش راهکارهای علمی و عملی در مصرف بهینه آب

کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری مبارکه ، 50 تابلوی تبلیغاتی شهر مبارکه را به موضوع « مصرف صحیح و بهینه آب » اختصاص داده است.

با توجه محدود بودن منابع آب و ضرورت صرفه جویی در مصرف آن، در این دوره از تبلیغات فرهنگ شهروندی شهر مبارکه، به موضوع کم آبی ‏و ضرورت بازبینی شیوه های مصرف آب، اشاره شده و راهکارهایی جهت اصلاح مصرف، به شهروندان ارائه شده است.

بنا بر این گزارش، در این تابلوها به مواردی نظیر " ارزش زاید الوصف هر قطره آب " ، " توجه به نسل آینده "  و " حفظ منابع آبی برای آنها " و ... اشاره شده است.

دست اندرکاران صنعت آب کشور معتقدند: صرفه جویی در مصرف آب یک فرهنگ است که هم اینک نهادینه سازی و اجرایی کردن آن در بین مردم با توجه به بحران خشکسالی، به یک ضرورت اجتناب ناپذیر تبدیل شده است.

لذا با توجه به اهمیت این سرمایه الهی انجام  اقدامات فرهنگی در زمینه مصرف صحیح و بهینه آب نقش عظیمی در پیشگیری از این بحران ایفا می کند که در این راستا اقدامات فرهنگی کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری مبارکه قابل تقدیر است.

 



+ 2
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز :طراحی پورتال خبری
Scroll to Top