امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 9865
بروزرسانی: شنبه, ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ ۱۰:۵۳

رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان با حضور در شهرداري مباركه از شهردار اين شهر تجليل كرد

روح الله كاظمي رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان مباركه با حضور در شهرداري با شهردار مباركه ديدار و گفتگو كرد.
كاظمي در اين ديدار ضمن قدرداني از شهردارمباركه به جهت توجه به ورزش گفت: جا دارد به نوبه ي خود از حمايت و همچنين حساسيت مديريت شهري مباركه نسبت به مقوله ورزش و جوانان تشكر و قدرداني كنم.
كاظمي گفت: شهرداريها يكي از نهادهاي تاثيرگذار در توسعه ورزش همگاني درشهرها هستند و بايد از اين ظرفيت در راستاي ارتقاء شاخص هاي ورزش همگاني بهره گرفت.
رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان مباركه با بيان اينكه شهرداريها نقش محوري درتوسعه ورزش همگاني دارند افزود: ارتباط نزديك ورزش و جوانان و شهرداريها مي تواند در توسعه ورزش همگاني و قهرماني نقش بسيار زيادي داشته باشد.
وي ادامه داد: شهر مباركه داراي استعداها و پتانسيل بالاي ورزشي است كه در صورت توجه بيشتر مي تواند بيش از پيش در اين عرصه خودنمايي كند.
كاظمي تصريح كرد: از مجموعه مديريت شهري مباركه انتظار داريم توجه ويژه اي به توسعه ورزش اين شهر داشته باشند و اقدامات لازم را در اين زمينه انجام دهند.
وي تاكيد كرد: حمايت شهرداري از ورزش اين شهرستان و تعامل و همكاري با اداره ورزش و جوانان باعث رشد و توسعه ورزش شهرستان مي شود.
شهردار مباركه هم در اين ديدار گفت: توسعه ورزش همگاني در محله هاي شهري از رويكرد هاي محوري اين نهاد مردمي در شهر است.
محمد شرفا افزود: تجهيز پارك ها و بوستان هاي شهري به وسايل ورزشي و ايستگاه هاي ورزش صبحگاهي و احداث باغ بانوان در اين راستا انجام شده است.
در پايان اين جلسه روح الله كاظمي با اهداي لوح تقدير به پاس زحمات و حمايت هاي شهردار شهر مباركه در برگزاري مسابقات وشو قهرماني كشور و انتخابي تيم ملي جمهوري اسلامي ايران تجليل كرد.

 

 

 

 

 



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top