امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 9740
بروزرسانی: سه شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ ۱۰:۰۰

شهردار مباركه :حركت به سوي شهري شاداب‌ و با نشاط با توسعه ورزش‌ در بين آحاد مردم جامعه

 
 
محمد شرفا با اشاره به اينكه حركت به سوي شهري شاداب‌ و با نشاط با توسعه ورزش‌ در بين آحاد مردم جامعه ميسر مي‌شود، اظهار كرد: امروزه ورزش با سلامت خانواده‌ها گره خورده و لازم است در راستاي فراگير شدن ورزش همگاني در شهر مباركه فعاليت گسترده‌اي داشته باشيم بنابر اين بايد ايجاد شرايط لازم براي توسعه زيرساخت هاي لازم بخصوص براي بانوان مهيا گردد.
وي ادامه داد: از اين رو شهرداري مباركه همواره تلاش داشته با انجام كارهاي فرهنگي و ورزشي به صورت مدون و با برنامه‌ريزي گام بردارد از اين رو در تقويم كاري اين مجموعه به صورت مستمر برنامه هاي مختلف گنجانده شده است تا بتوانيم رضايتمندي شهروندان را رقم بزنيم.
شهردار مباركه در ادامه ضمن تاكيد بر لزوم پرداختن به برنامه هاي مفرح و شاد از افتتاح مجموعه بزرگ رفاهي تفريحي ورزش بانوان مباركه در آينده نزديك خبر داد و عنوان كرد: نياز بانوان به مكاني در خور و همچنين مناسب براي گذران اوقات فراغت به صورت آزاد و فارغ از دغدغه هاي پوششي باعث شد شهرداري مباركه به سمت احداث باغ بانوان گام بردارد و از اين جهت در تلاش بوديم اين پروژه در دهه فجر افتتاح شود و كام بانوان شهر مباركه شيرين گردد اما به دليل تكميل نبود برخي امكانات رفاهي و رفع مشكلات آنان افتتاح اين مجموعه به زمان ديگر موكول شد.
شرفا بيان كرد: كارهاي عمراني اين پروژه صد در صد به اتمام رسيده و تنها بحث احداث فضاي سبز، تاسيسات، برق، سيستم هاي گرمايشي و سرمايشي باقي مانده كه با سرعت هرچه بيشتر در حال انجام است.
وي با اشاره به زمان افتتاح اين پرژه گفت: در تلاش هستيم باغ بانوان مباركه در ايام پاياني سال جاري به بهره برداري برسد چراكه با توجه به شرايط فيزيكي باغ بانوان ما نمي توانستيم آن را افتتاح كنيم و بعد نواقص را رفع كنيم.
وي ادامه داد: نياز هاي ديگر اين پروژه احداث و آسفالت خيابان دسترسي به باغ بانوان است كه در حال انجام مي باشد تا بعد از افتتاح اين مجموعه مشكلي در بهره برداري پروژه نداشته باشيم.
 

 



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل
منبع: http://www.mobarakeh.ir/ShowPage.aspx?page_=news&lang=1&tempname=show&sub=4&PageIDF=2&PageID=1811
تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top