امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 23137
بروزرسانی: شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ۱۲:۲۱

تمام امکانات و نیروهای شهرداری برای اجرای پروژه‌ها بسیج شده‌اند

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز و به نقل از ایمنا ؛ محمدمهدی احمدی اظهار کرد: تلاش برای تحقق اهداف توسعه پایدار از طریق اجرای سریع و به موقع پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی و خدماتی اولویت اصلی شهرداری است.

وی با قدردانی از تلاش‌های بی‌وقفه نیروهای شهرداری برای به‌کارگیری تمام امکانات مجموعه در راستای تسریع در روند اجرای پیشرفت پروژه‌ها افزود: تمام امکانات، نیروها و ظرفیت‌های مدیریتی این مجموعه در راستای تحقق این هدف بسیج شده‌اند تا ضمن پاسخگویی به نیازها و خواسته‌های شهروندان، روند توسعه و عمران شهر را شتاب بخشند.

شهردار مبارکه خاطرنشان کرد: فعالیت‌های عمرانی و خدماتی را در سایه همدلی و همراهی اعضای شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری با تمام توان در سطح شهر دنبال خواهیم کرد و همواره به پیشرفت پروژه‌ها در همه نقاط شهر می‌اندیشیم و مصمم هستیم که فضای بهتری را برای شهروندان فراهم کنیم.

احمدی از سرعت بالای پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی در دست اجرای شهرداری خبر داد و اضافه کرد: بخش قابل توجهی از این پروژه‌ها طی ماه‌های آینده و به مناسبت‌های مختلف به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به بعضی از طرح‌های عمرانی شهرداری مبارکه تصریح کرد: بلوار سردار شهید حمزه بابایی، کمربندی شرقی مبارکه و طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی، خدماتی و فرهنگی شهرداری تا پایان شهریورماه و بخشی دیگر تا دهه فجر امسال به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار مبارکه گفت: اجرای پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی و خدماتی در راستای تحقق اهداف توسعه شهر در حال اجرا بوده و شهرداری در تلاش است تا با اجرای به موقع این برنامه‌ها، گام بلندی در راستای توسعه شهر مبارکه بردارد.

احمدی افزود: در کنار اقدامات لازم برای تسریع در اجرای پروژه‌ها از کیفیت آنها نیز غافل نیستیم و رعایت شاخص‌های کیفی مدنظر بسیار حائز اهمیت است که همزمان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد تا بهترین خدمات را به شهروندان ارائه کنیم.

وی با اشاره به آخرین وضعیت طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و خدماتی در دست اجرای شهرداری و زمان بهره‌برداری از این پروژه‌ها در سال جاری گفت: روند اجرای طرح‌های عمرانی شهر رضایت‌بخش است.


 



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top