امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 23092
بروزرسانی: شنبه, ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ ۰۹:۰۰

پیام تبریک شهردار مبارکه به مناسبت روز ملی شوراها

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز ، دکتر محمد مهدی احمدی شهردار مبارکه در پیامی فرارسیدن 9 اردیبهشت روز ملی شوراها را تبریک گفت. 

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسمه تعالی


اعضای محترم شورای اسلامی شهر مبارکه

نهم اریبهشت ماه در تقویم نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان « روز شوراها » نامگذاری شده است که این خود فرصتی است مناسب تا از شوراهای اسلامی به عنوان تلاشگران عرصه های اجتماعی و مردمی تجلیل و قدردانی نمائیم.

بی تردید تعامل ، همفکری و مشورت از مسائل مهم و ارزشمند در گستره زندگی اجتماعی انسان‌ها بشمار می‌روند ، دین مبین اسلام نیز به عنوان مکتبی جامع و همه جانبه نگر به تمام ابعاد وجودی ونیازهای انسان توجه کرده است و به لحاظ جامعیت ، سعادت بخشی و پویایی که در آموزه‌های خود دارد به همفکری و مشورت  توجه ویژه‌ای کرده و اهمیت و جایگاه آن را متذکر نموده است.

اینجانب نهم اردیبهشت ماه ، روز ملی شوراهای اسلامی را به اعضای محترم شورای اسلامی شهر مبارکه تبریک عرض نموده و امیدوارم در سایه عنایات خداوند حکیم و رحمان ، شورای اسلامی به عنوان حلقه رابط دولت و ملت با داشتن سرمایه عظیم اعتماد عمومی و با تکیه به اصل وظیفه شناسی و بهره‌مندی از خرد جمعی در راستای تحقق اهداف نظام اسلامی موفق و پیروز و سربلند باشید.

محمد مهدی احمدی

شهردار مبارکه



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top