امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 23080
بروزرسانی: شنبه, ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ ۰۹:۱۱

پیام تبریک مجموعه مدیریت شهری مبارکه به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز ، شهردار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه در پیامی فرارسیدن 2 اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران را تبریک گفتند . متن پیام به شرح ذیل می باشد:

دوم اردیبهشت، سالروز تأسیس سپاه پاسداران به تدبیر و آینده نگری امام راحل(ره)، آغازگر تشکیل نهادی انقلابی ، برآمده از آرمان های متعالی در مسیر حفظ ارزش‌های انقلابی و نشر آن در گستره سایر کشورهای دنیا است‌.

خدای بزرگ را شاکریم که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علاوه بر سربلندی و کسب افتخارات بسیار بزرگ در حوزه های دفاعی و امنیتی، در میدان خدمت رسانی به مردم عزیز ایران در عرصه‌های مختلف هم خوش درخشیده و در صحنه حوادث و بلایای طبیعی در سال های اخیر و موسم درگیری کشور با پدیده های سیل، زلزله و بیماری منحوس کرونا با حضور به موقع و مؤثر خود در صحنه های نیاز، آسیب‌ها را به حداقل رسانده و بسیاری از مردم گرفتار را نجات داده است.

اینجانبان به نمایندگی از خانواده بزرگ مدیریت شهری مبارکه با تعظیم به مقام شامخ شهیدان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و به ویژه سردار دلها سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی و تبریک این روز به آحاد فرماندهان و کارکنان دلاور و سلحشور این نهاد مقدس به خصوص سبزپوشان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مبارکه ، دوام توفیق و سربلندی آنان در تحقق رسالت و مأموریت‌های خطیر فرارو را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمائیم.

محمد مهدی احمدی - شهردار

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه


 

 



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top