امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 23071
بروزرسانی: سه شنبه, ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ ۰۹:۰۹

در دیدار مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان مبارکه با شهردار مبارکه عنوان شد : شهرداری مبارکه از ورزشکاران و تیم های ورزشی شهر حمایت می کند

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز ، شهردار مبارکه با اشاره با افتخارات باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان مبارکه گفت : دغدغه های شهروندی در راستای موفقیت‌ها و قهرمانی این تیم بسیار بالاست و مجموعه مدیریت شهری نیز بر این امـر تاکید دارد.

دکتر احمدی افزود: ورزش بعنوان سالم ترین فعالیت شهروندی در جوامع شمرده شده و شهرداری مبارکه در راستای وظایف و مسئولیت های اجتماعی حمایت از ورزش شهروندی را از دغدغه های مجموعه مدیریت شهری می داند

وی گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر مبارکه حمایت از ورزشکاران و قهرمانان ورزشی شهر را وظیفه خود می داند .

شهردار مبارکه به رشد فضای ورزشی شهر اشاره و خاطر نشان کرد: امروز شاهد احداث زمین های چمن مصنوعی در سطح شهر و محلات هستیم که خود نشان از روحیه ورزشی مردم مبارکه می باشد .

 در ادامه محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان مبارکه با اشاره به وجود استعدادهای نهفته و بالقوه ورزشی در میان ورزشکاران شهر مبارکه از جمله فوتبال ، هندبال ، والیبال و ... و همچنین زیرساخت ها و امکانات از قبیل ورزشگاههای سطح شهر ، زمین های چمن مصنوعی ، سالنهای ورزشی متعدد و ... در این شهرستان ، اهتمام و توجه مسئولان بویژه شهردار محترم  به مقوله ورزش را از نقاط مثبت ورزش این شهرستان دانست  و برای ورزش این شهرستان در رشته های مختلف از جمله فوتبال آینده ای درخشان و امیدوار کننده ای را پیش بینی نمود. 
 



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top