امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 23039
بروزرسانی: سه شنبه, ۰۱ فروردين ۱۴۰۲ ۰۴:۳۰

پیام تبریک مجموعه مدیریت شهری مبارکه به مناسبت نوروز1402

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز ، محمد مهدی احمدی شهردار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه در پیامی فرارسیدن سال جدید را تبریک گفتند.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

یا مقلب القلوب و الابصار       یا مدبر اللیل و النهار 
یا محول الحول و الاحوال   حول حالنا الی احسن الحال

بهار از زیباترین مواهب الهی است که انعکاس روح لطیف طبیعت را به بشر نوید می دهد و تازگی و لطافت را در ضمیر انسان زنده می کند و مژده دگرگونی، نوآوری و طراوت را به ارمغان می آورد تا با امید دوباره تغییر، به سوی بهترین ها در مسیر بالندگی و توسعه حرکت کنیم.

خداوندگار عالم را سپاسگزاریم در سالی که توسط رهبر حکیم و فرزانه انقلاب به سال "تولید ، دانش بنیان ، اشتغال آفرین" نام گذاری گردید، خانواده بزرگ مدیریت شهری مبارکه توانست با تلاشی بی وقفه برای رسیدن به اهداف عالیه خود در جهت سیاست های توسعه ، عدالت و محله محوری و ارتقاء خدمت رسانی به آحاد جامعه گام های بلندی بردارد و با اجرای طرح ها و پروژه های عمرانی ، فرهنگی ، اجتماعی و ...  به موفقیت های چشمگیری دست یابد.


اینجانبان ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های ارزشمند همکاران گرامی در سال 1401، فرا رسیدن سال نو و عید نوروز را به مردم شریف و فرهنگ دوست شهرستان مبارکه و کلیه کارکنان و تلاشگران شهرداری مبارکه تبریک عرض نموده، امید است در سال جدید با استعانت از ذات لایزال الهی و در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) با پیروی از منویات مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای در راستای اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیروز و سربلند باشید.

 

محمد مهدی احمدی – شهردار

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top