امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 23008
بروزرسانی: یکشنبه, ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ ۱۲:۵۱

بودجه 528 میلیارد تومانی شهرداری مبارکه تصویب شد

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز ، محمدمهدی احمدی اظهار کرد: پس از بررسی‌های لازم و با موافقت اعضای شورای شهر ‌بودجه شهرداری، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه برای سال آینده به تصویب رسید که نسبت به ۲ سال‌ گذشته بیش از پنج برابر افزایش یافته است.

وی ادامه داد: با توجه به ضرب آهنگ اجرای پروژه های عمرانی، فرهنگی، خدماتی و ورزشی در محله های مختلف شهر و توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل عمومی و با به ثمر نشستن طرح‌های عمرانی نیمه‌تمام در سال آینده، شاهد تغییرات جدی در زیر ساخت‌های شهر مبارکه خواهیم بود.

شهردار مبارکه خاطرنشان کرد: مهمترین محورها و سیاست های کلان در بودجه سال آینده اولویت در طرح ها و پروژه ها با تاکید بر تکمیل طرح های نیمه تمام ، افزایش نشاط ، ارتقاء فرهنگی ، اجتماعی ورزشی ، ارتقاء شاخص های خدمات شهری ، مدیریت پسماند و کاهش آلودگی های زیست محیطی ، توسعه زیرساخت های حمل و نقل درون شهری و تقویت حمل و نقل عمومی می باشد.

 به گفته وی، شهرداری مبارکه مجموعه ای از پروژه های عمرانی، خدماتی، توسعه کمی و کیفی حمل و نقل عمومی، حفظ و توسعه فضای سبز، زیباسازی محیط شهری، بازسازی هویت تاریخی، توسعه کمی و کیفی فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی را در دستور کار خود قرار داده که توجه اصلی در این پروژه ها پاسخ به نیاز های اولویت دار شهروندان و ارتقاء شرایط و محیط زندگی مردم بر اساس برنامه راهبردی و سند چشم انداز 15ساله شهر خواهد بود.

 شهردار مبارکه خاطرنشان کرد:احداث فاز دوم بلوار شهید حمزه بابایی، ادامه خیابان ۲۲ بهمن، تقاطع غیر همسطح وحدت، احداث ادامه خیابان جهاد سازندگی، عملیات اجرایی مجموعه ارکیده و احداث شهرک مشاغل کارگاهی خیام،آغاز احداث عملیات بلوار امام رضا(ع) از مهمترین پروژه های در دست اقدام شهرداری مبارکه است.

 وی اضافه کرد: بازسازی ارگ تاریخی نهچیر، مشارکت در احداث و تکمیل پروژه حسینیه مرکزی مبارکه، ادامه آزادسازی مسیر پروژه قطار شهری بهارستان- مبارکه، بلوار وحدت قهنویه از دیگر طرح های مدیریت شهری در این دوره است.

 احمدی با اشاره به جوان سازی ناوگان حمل و نقل درون شهری مبارکه بیان کرد:خرید ۱۵ دستگاه اتوبوس و ۶ دستگاه ون جدید و بازسازی ۶ دستگاه اتوبوس فرسوده با اعتباری بالغ بر ۱۱۶ میلیارد تومان انجام شده است.

وی گفت: بودجه 1402 شهرداری نسبت به سال قبل افزایش داشته است که بامصوب شدن آن امیدواریم منشا خیر و برکت برای شهر و شهروندان باشد تا بتوانیم توسعه همه جانبه را در راستای تحقق شعار و اهداف شورا و شهرداری رقم بزنیم.

شهردار مبارکه با اشاره به نزدیک شدن به ایام تعطیلات نوروز و پیش بینی ورود گردشگران به این شهر، بیان کرد: از همه ارگان‌ها و همشهریان انتظار داریم که شورا و شهرداری را در ارائه خدمات هر چه بهتر و شایسته تر به هموطنانی که در ایام نوروز به این شهر سفر می‌کنند، یاری کنند.



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top