امروز: سه شنبه, ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 22996
بروزرسانی: دوشنبه, ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ ۱۴:۴۶

شهردار مبارکه: کاهش ترافیک شهری و برون رفت از معضلات ترافیکی از سیاست های مدیریت شهری مبارکه است

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز ، محمدمهدی احمدی در حاشیه جلسه کمیته ترافیک شهرستان به خبرنگار ما گفت: بهره‌برداری و بازگشايي طرح‌ها و پروژه‌های ترافيكي شهرداري مباركه نقش بسيار مهمي در كاهش بار ترافيك و تسهيل در حمل‌ و نقل هسته مركزي شهر خواهد داشت.

وی بابیان اینکه شناسایی و رفع نقاط حادثه‌خیز، یکی از وظایف اصلی کمیته ترافیک است اظهار داشت: در این راستا نه‌تنها یک‌نهاد بلکه همه مسئولان و مردم موظف به انجام برخی امورات هستند که به کاهش بار ترافیک در سطح شهر می‌انجامد.

شهردار مبارکه با بیان اینکه حفظ جان شهروندان به عنوان سرمايه هاي نظام ،اولويت اصلي كميته ترافيك شهرستان است تاکید کرد: بايد همه با هم تلاش كنيم تا مشكلات و مسائلي كه شهروندان در رابطه با ترافيك روبرو هستند مرتفع گردد .

وی خاطرنشان کرد: بعضی خیابان‌های شهر مبارکه با معضل جدی و چالش رو به رشد گره ترافیکی روبه‌روست و این مسئله نارضایتی شهروندان را به همراه داشته است.

احمدی با اشاره به عزم مدیریت شهری برای تکمیل رینگ شرقی شهر و حل معضل ترافیک بیان کرد: سرعت بخشیدن به اجرای طرح‌های ترافیکی، افزایش ظرفیت پارکینگ‌ها ، تکمیل رینگ شرقی شهر و بازگشایی و اصلاح معابر ازجمله مباحثی است که مورد توجه شهرداری قرار دارد تا شاهد تردد ایمن و آسان شهروندان باشیم.

شهردار مبارکه با بیان اینکه ارتقا و افزایش سطح فرهنگ عمومی و فرهنگ رانندگی شهروندان یکی از شاخص‌ها و فاکتورهای اساسی در باز شدن گره ترافیکی شهرها در کنار اجرای پروژه‌های شهری و زیرساخت‌ها قلمداد می‌شود یادآور شد: نهادینه کردن این امر مهم باید در اولویت دستگاه‌های متولی برای نظم‌بخشی و ساماندهی وضعیت ترافیکی قرار گیرد.





 



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top