امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 22962
بروزرسانی: جمعه, ۳۰ دی ۱۴۰۱ ۲۱:۰۰

شهردار مبارکه خبر داد: آماده باش صد درصدی ستاد مدیریت بحران شهرداری مبارکه در بارش های اخیر

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز ، دکتر محمد مهدی احمدی با اشاره به اینکه پس از بارش برف در روزهای گذشته در شهرستان مبارکه، ستاد مدیریت بحران شهرداری علاوه بر برف روبی و پاکسازی معابر اصلی در ساعات اولیه، نسبت به جلوگیری از یخ زدگی معابر و مکان های پرتردد شهروندان نیز اقدام کرد، گفت: با توجه به پیش بینی استمرار احتمال بارش برف ، تیم ستاد مدیریت بحران شهرداری با تجهیزات کامل برای جلوگیری از ایجاد مشکل در معابر سطح شهر در آماده باش کامل قرار گرفت.

شهردار مبارکه با بیان اینکه در بارش اخیر به صورت کامل معابر اصلی سطح شهر و محلات شن ریزی و نمک پاشی گردید تا مشکلی برای شهروندان به وجود نیاید، افزود: اقدامات لازم در تمامی معابر اصلی و فرعی برای تسهیل تردد شهروندان انجام شده و استمرار دارد.

وی در پایان با بیان اینکه خدمت به شهر و شهروندان وظیفه و افتخار است،یادآور شد: شهروندان در صورت بروز مشکل و مسدود شدن معبری در هنگام بارش ها میتوانند با سامانه ۱۳۷ شهرداری تماس گرفته تا در کمترین زمان مشکلات مطرح شده مرتفع گردد.

 



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top