امروز: سه شنبه, ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۴ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 22942
بروزرسانی: دوشنبه, ۱۲ دی ۱۴۰۱ ۱۴:۳۱

شهردار مبارکه : امنیت و آرامش امروز را مدیون خون شهدا هستیم

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز ، مراسم تشییع شهدای گمنام در شهرستان مبارکه برگزار گردید.

دکتر احمدی شهردار مبارکه در حاشیه این مراسم به خبرنگار ما گفت: شهدا در مسیر صیانت و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ، از جان و مال و خانواده خود گذشتند تا ما در آرامش و آسایش کامل باشیم.

وی افزود: شهدا به ما راه جوانمردی و ایثار آموختند و وظیفه ما و مسئولان این است که راهشان را به خوبی ادامه دهیم.

شهردار مبارکه خاطر نشان کرد : مراسم استقبال از این شهدای گرانقدر می‌تواند فرهنگ‌سازی مناسبی در راستای ارج نهادن به ارزشهای دفاع مقدس برای همه مردم به ویژه جوانان به همراه داشته باشد.

دکتر احمدی افزود : انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان باید از مهم ترین دغدغه‌های مسئولین و مردم باشد چرا که امروزه دشمن نسل جوان و نخبه‌ ما را بمباران تبلیغات شوم خود می‌کند.

شهردار مبارکه در ادامه گفت: حفظ راه و منش شهدای گرانقدر و اشائه آن به نسل جوانی که از شرایط دوران دفاع مقدس آشنایی خاصی ندارند امروزه باید یکی از مهمترین دغدغه های مسئولین نظام باشد .

وی با اشاره به اینکه در زمان فعلی حفظ امنیت از جان و ناموس هوطنان مهمترین موضوع دست اندرکاران نظام محسوب می شود به اسوه اخلاق و مقاومت و از خودگذشتگی شهید سلیمانی اشاره نمود و خاطرنشان کرد: تاریخ مردانی چون سردار شهید سلیمانی را به خاطر خواهد سپرد تا الگویی باشند برای نسل آینده ای که سازندگان میهن اسلامی خواهند بود.



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top