امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 22928
بروزرسانی: شنبه, ۲۶ آذر ۱۴۰۱ ۱۷:۰۳

پیام تبریک مجموعه مدیریت شهری مبارکه به مناسبت روز حمل و نقل و رانندگان

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز ، شهردار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه در پیامی فرارسیدن 26 آذر ماه روز حمل و نقل و رانندگان را گرامی داشتند.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

امروزه حمل و نقل نقش مهمی در بخش های مختلف فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی دارد و جزء لاینفکی از زندگی روزمره به شمار می رود و قطعاً یکی از مهمترین و اصلی ترین عوامل دستیابی به توسعه همه جانبه و گسترش عدالت اجتماعی نیز محسوب می شود.

 در این راستا نبض توسعه اقتصادی در زندیگ شهری و روستایی در دستان ارزشمند فعالان عرصه حمل ونقل می تپد. این قشر برای تحقق اهداف عالیه نظام مقدی جمهوری اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نکرده اند.همچنین رانندگان در دوران پرافتخار دفاع مقدس ، نقش موثری در پشتیبانی داشتند وشهدایی را در این عرصه تقدیم نظام جمهوری اسلامی کردند.

بی تردید کارآمدی ، روز آمدی و توانمندی بخش های مختلف صنعتی ، تولیدی ، خدماتی و اجرای طرح های سترگ توسعه و پروژه های عمرانی مرهون پویایی و بالندگی صنعت حمل و نقل است.

روز حمل و نقل در تاریخ تحولات تاریخی ما ، ایامی سرنوشت سازی بوده و نقش تعیین کننده در شکل گیری و انسجام شبکه ملی حمل ونقل کشور ایفا نموده است.

این روز فرصت مغتنمی است برای قدردانی از زحمات و خدمات رانندگان و تمامی دست اندرکاران این بخش که بصورت شبانه روزی در ارائه خدمت به مردم  شریف و فهیم ایران اسلامی مشغول می باشند.

اینجانبان فرارسیدن 26 آذرماه روز حمل ونقل و رانندگان را به تمامی فعالین عرصه حمل و نقل و رانندگان عزیز که در راه پیشرفت و آبادانی میهن اسلامیمان گام برمی دارند تبریک عرض نموده و از تلاش های خستگی ناپذیر ، مسئولیت پذیری و امانت داری شما تقدیر وتشکر می نمائیم. امید است در پرتو الطاف الهی در تقویت و تحکیم اهداف نظام مقدس جمهوری ایران ، موید و منصور باشید.

محمد مهدی احمدی - شهردار

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top