امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 22895
بروزرسانی: یکشنبه, ۰۶ آذر ۱۴۰۱ ۱۳:۲۸

تصویب دستورالعمل کاهش تعرفه عوارض و بهای خدمات شهرداری مبارکه در شورای اسلامی شهر

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز ، بهزاد صالحی مدیر واحد درآمد شهرداری مبارکه با اعلام این خبر گفت : در راستای خدمت و مساعدت به شهروندان محترم جهت پرداخت عوارض ، با پیشنهاد شهردار محترم دستورالعمل کاهش تعرفه تدوین و به تصویب شورای اسلامی شهر مبارکه رسید .

صالحی افزود: از ابتدای آذرماه لغایت 15 اسفندماه سال جاری کاهش تعرفه در عوارض ساختمانی با کاربری مسکونی و غیر مسکونی ،عوارض ارزش افزوده ناشی از اجرای طرح های عمرانی و توسعه معابر شهری  ،عوارض کسب و پیشه و عوارض فعالان بازرگانی ، خدماتی و ... اعمال می گردد.

مدیر درآمد شهرداری مبارکه خاطرنشان کرد : تعرفه عوارض با کاربری مسکونی و غیرمسکونی شامل عوارض ارزش افزوده ناشی از تغییر کاربری ، پذیره زیربنا ، تراکم ، بالکن و پیش آمدگی و آتش نشانی می باشد .

وی گفت : از تاریخ اول آذر لغایت 30 آذر 35 درصد ، از اول دی لغایت 30 دی 30 درصد و از ابتدای بهمن لغایت 15 اسفند 25درصد تخفیف در بخش عوارض مسکونی اعمال می گردد.

صالحی در خصوص کاهش تعرفه عوارض غیر مسکونی نیز افزود: از ابتدای آذر لغایت 30 آذر 40 درصد ، اول دی لغایت 30 دی 35 درصد و اول بهمن لغایت 15 اسفند 30 درصد تخفیف اعمال خواهد گردید.

وی به سایر تخفیفات نیز اشاره و خاطرنشان کرد: در تعرفه عوارض ارزش افزوده در طرح های عمرانی و توسعه معابر شهری 15 درصد ، تعرفه عوارض کسب و پیشه و عوارض فعالان اقتصادی ، بازرگانی و ... 40 درصدکاهش پیش بینی گردیده است.

مدیر واحد درآمد شهرداری مبارکه به توجه ویژه به اقشار تحت پوشش نهادهای حمایتی در این بسته تخفیفی نیز اشاره و خاطر نشان کرد : در این دوره برای شهروندان تحت پوشش بهزیستی ، کمیته امداد امام خمینی (ره) و سایر نهادهای خیریه 50 درصد کاهش تعرفه بهای خدمات شهری لحاظ گردیده است.


 



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top