امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 22862
بروزرسانی: چهارشنبه, ۱۸ آبان ۱۴۰۱ ۱۴:۱۰

رئیس شورای شهر مبارکه : توجه ویژه به محلات دغدغه اصلی اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه است

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز ، عبدالله وکیلی در جمع مردم محله صادقیه مبارکه اظهار کرد:شهر مبارکه و محله صادقیه از مردم فهیم و زحمتکشی برخوردار است و هر کاری هم برای مردم خوب و با صفای این شهر انجام دهیم کم است.
وی ادامه داد: ضرورت توجه بیشتر به برخی محله های شهر مبارکه از جمله محله‌های نهچیر، صادقیه، سعادت آباد(چاقات) و قلعه و چندین محله دیگر از ابتدای فعالیت شورای شهر مبارکه در دوره ششم در دستور کار قرار گرفته است.
رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه افزود: مسئولان شهرداری و شورای شهر مبارکه در دوره‌های گذشته زحمات بسیاری را متقبل شدند اما برخی نقاط شهر باید بیشتر مورد توجه قرار گیرند.
وی خاطرنشان کرد: برنامه ریزی لازم برای انعکاس مسائل و مشکلات محله های مختلف شهر مبارکه به همت روابط عمومی و معاونت فرهنگی شهرداری انجام شده است و حضور امروز شهردار و تیم کامل معاونان شهرداری مبارکه در این محل اقدام بزرگی است که شهروندان می توانند هر گونه درخواست از آنها دارند مطرح کنند.
وکیلی گفت: خدمتگزاران شما در شهرداری و شورای اسلامی شهر مبارکه همانند برادران شما هستند و به دعای خیر و همراهی و همکاری شما مردم مومن و مُتدین نیاز دارند.
وی اظهار کرد: اهالی محله صادقیه باید یک نفر را بعنوان رابط و نماینده این محل به شهرداری معرفی کنند تا از طریق ارتباط مستقیم با شهردار مبارکه مسائل و مشکلات محله را پیگیری کند.
رئیس شورای شهر مبارکه با بیان اینکه اهالی محله صادقیه مردم مومن و متدینی هستند و من از سال‌های گذشته در حوزه مسائل فرهنگی ارتباطی با مردم این محله داشتم اضافه کرد: از شهردار جهادی و دلسوز مبارکه تقاضا دارم که توجه ویژه ای به این محله داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه تک تک درخواست ها و مسائل و مشکلات مورد نظر اهالی باید بررسی و حل شود بیان کرد: همه درخواست های اهالی این محله با اهمیت و قابل توجه است و بویژه مشکل جاده موجود و عرض کم آن باید مورد توجه قرار گیرد.
وکیلی افزود: افزایش تعداد ایستگاههای اتوبوس محله صادقیه به درخواست تعدادی از اهالی این محل انجام شد، اما این ایستگاه بدلیل عرض کم خیابان و احتمال بروز حادثه در آخر خیابان استقرار پیدا کرد که امیدواریم اهالی محله بتوانند از آن استفاده کنند.



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top