امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 22859
بروزرسانی: سه شنبه, ۱۷ آبان ۱۴۰۱ ۰۹:۴۹

شهردار مبارکه خبر داد: اجرای بدون وقفه پروژه تقاطع غیرهمسطح وحدت


به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز ، محمدمهدی احمدی در جمع خبرنگاران با اشاره به ضرورت اجرای بدون وقفه عملیات عمرانی و پیشرفت پروژه تقاطع غیرهمسطح وحدت، اظهار کرد: عملیات عمرانی و اجرایی در تمام قسمت‌های پروژه جهت اتمام در زمان تعیین شده، در حال اجرا است.

وی افزود: با توجه به حادثه‌خیز بودن زیرگذر محله قهنویه، ساماندهی این نقطه حادثه‌خیز با احداث تقاطع غیرهمسطح در محور بلوار امیرکبیر در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار مبارکه خاطرنشان کرد: تکمیل این تقاطع غیرهمسطح یکی از پروژه‌های مهم در راستای توسعه زیرساخت‌های شهر است و اجرای این پروژه با هدف جداسازی فیزیکی مسیرهای ترافیکی، روان‌سازی ترافیک، تسهیل رفت‌وآمدها و بهبود شاخص ایمنی انجام می‌شود.

احمدی اضافه کرد: این پروژه با هدف حذف نقاط حادثه‌خیز محلات نهچیر و قهنویه، پیشگیری از تردد وسایل نقلیه سنگین در محلات قهنویه و نهچیر، ایمن‌سازی تردد و تسهیل دسترسی پایانه به جاده مجتمع فولاد مبارکه در حال اجرا است.

وی گفت: عملیات خاکی، پل‌سازی، دیواره‌سازی، خاک‌ریزی، اجرای اساس و زیر اساس و آسفالت از مشخصه‌های عملیات اجرایی این پروژه است.

شهردار مبارکه افزود: تردد کامیون‌ها در محله‌های نهچیر و قهنویه تصادفات فوت و جرحی زیادی به دنبال داشته است، با احداث این تقاطع، حد فاصل میدان امیرکبیر تا جاده فولاد از تردد کامیون‌ها در این محور شهری جلوگیری می‌شود.



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top