امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 22763
بروزرسانی: دوشنبه, ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ ۲۰:۲۱

پیام شهردار مبارکه به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز ، دکتر محمد مهدی احمدی شهردار مبارکه در پیامی 17 مرداد ماه سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار را گرامی داشت.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

هوالخبیـر

خبرنگاران راهیان وادی آگاهی ، راویان حقیقت و نیک اندیشان بلند نظر عرصه اطلاع رسانی اند و تحولی که امروز در عرصه رسانه در کشور ما در حال وقوع است، نقطه عطف بسیار مهمی است که به همت خبرنگاران پرتلاش محقق شده است و گام نهادن در وادی خبر و خبرنگاری را می توان تجسم امانت، مسئوليت، تعهد، وظيفه و وجدان بيدار جامعه و قداست قلم و رسالت خبرنگار دانست .

شاید هیچ گروهی به اندازه خبرنگاران، مشمول آیه کریمه "ما یلفظ من قول الا لدیه رقیب عتید" نیستند (سوره ق آیه ۱۸، هيچ كلامى نمى‌گويد مگر آنكه در كنار او مراقبى حاضر است) و در هیچ حرفه ای به اندازه خبرنگاری زمزمه مکرر این آیه مصونیت ساز نباشد: يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّهَ وَقُولُوا قَوْلًا سَدِيدًا (سوره احزاب آیه  ۷۰، ای اهل ایمان! از خدا پروا کنید و سخن درست و استوار گویید).

مجموعه مدیریت شهری مبارکه در دوره ششم در سالی که گذشت همچون گذشته برای توسعه و آبادانی شهر از هیچ تلاشی فروگذار نبود و خوشبختانه عملکرد قابل توجهی نیز از خود به ارمغان آورده که انعکاس این دستاوردها و اقدامات امیدبخش از سوی سربازان عرصه خبر و آگاهی موجبات افزایش سرمایه اجتماعی در جامعه و دلگرمی شهروندان عزیز شهر مبارکه خواهد بود

اینجانب برخود لازم دانسته ضمن عرض تـسلیت و تـعزیت عاشـورای حسینی به تمامی عاشقان سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ، روز خبرنگار را که یادآور تلاشهای این قشر شریف می باشد را گرامی داشته و ازحمات بی دریغ آنان برای انعکاس اقدامات و خدمات خانواده خستگی ناپذیر مدیریت شهری قدردانی نمایم.


 



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top