امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 22746
بروزرسانی: پنج شنبه, ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ ۱۸:۵۷
معاون خدمات شهری شهرداری مبارکه:

حضور فعال پاکبانان در محلهای عزاداری هیئت های مذهبی در ایام محرم / توزیع کیسه زباله در هیئت های مذهبی

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز ، معاون خدمات شهری شهرداری مبارکه ضمن عرض تسلیت به مناسب فرا رسیدن ایام سوگواری وعزاداری اباعبداله الحسین (ع) ویاران با وفایش خدمت شیفتگان آن حضرت گفت: همزمان با ایام محرم و برپایی مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) نیروهای خدماتی معاونت خدمات شهری شهرداری مبارکه برای نظافت شهردر آماده باش هستند.

نصراله رفیعی اظهارکرد: شهرداری مبارکه و زیرمجموعه های معاونت خدمات شهری به صورت ۲۴ ساعته در جهت نظافت شهر فعال هستند.

وی افزود: در ایام محرم نیروهای خدماتی معاونت خدمات شهری فعالیت خود را بیش از گذشته برای نظافت شهر انجام خواهند داد.

معاون خدمات شهری شهرداری مبارکه خاطرنشان کرد: برنامه ریزی وهماهنگی های لازم برای جمع آوری و حمل پسماندهای تر و خشک تولید شده به صورت مستمر و در طول شبانه روز انجام شده است،‌.

رفیعی  با بیان اینکه در ایام محرم ،بویژه دهه اول پاکبانان ازساعت 22 در محلهای عزاداری هیئت های مذهبی  به منظور پاکسازی سریع و نظافت معابر  مستقر می شوند، ادامه داد: کارگرانی مازاد بر کارگران شب  نیز از  ساعت 5 صبح الی ۲۰ برای نظافت شهر در روزهای تاسوعا و عاشورا فعال هستند.

نصراله رفیعی ، اظهار کرد: از ابتدای ماه محرم و همزمان با برگزاری مراسم عزاداری حسینی توسط هیئت‌های مذهبی در فضاهای باز شهری، نیروهای خدمات شهری به منظور خدمت‌رسانی به عزاداران به صورت کامل در سطح شهر ومحلات تابعه حضور دارند و این ارائه خدمات در روز تاسوعا و عاشورای حسینی با توان بیشتری انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: در همین راستا تمام نیروهای خدمات شهری با ظرفیت حداکثری و با فعالیت بیش از 55 پاکبان در هر روز، مشغول خدمت‌رسانی به عزاداران اباعبداله الحسین  هستند.

نصرالله رفیعی خاطرنشان کرد، همزمان با دهه اول محرم و مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان امام حسین علیه السلام پاکبانان زحمت کش شهرداری به نظافت و رفت و روب معابر شهر می پردازند و پاکسازی، تنظیف و شستشوی معابر، میادین و جداول سطح شهر از مواد موجود و همچنین ایجاد محیط سالم برای شهروندان با همت کارگران خدوم خدمات شهری در وضعیت مطلوب جهت رفاه حال عزاداران انجام خواهد شد.

معاون خدمات شهری شهرداری مبارکه اظهارداشت در راستای حفظ بهداشت عمومی شهر وبرگزاری مراسم عزاداری با شکوه ، ازنقطه نظرات و رهنمونهای شهروندان استقبال خواهد نمودوخواهان همکاری ومساعدت هیئت ها ودستجات عزاداری با خدمت گزاران خود درمعاونت خدمات شهری هستند.



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top