امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 22740
بروزرسانی: سه شنبه, ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ ۱۳:۴۴

قرارگاه محرم شهرداری مبارکه تشکیل شد


به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز ،به ریاست دکتر محمد مهدی احمدی شهردار مبارکه و با حضور معاونین مجموعه مدیریت شهری قرارگاه محرم شهرداری مبارکه با محوریت معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری در راستای خدمت رسانی هرچه بیشتر به شهروندان گرامی تشکیل گردید.

شهردار مبارکه در این جلسه با اشاره به ضروت برگزاری عزاداری سید و سالار شهیدان ، گفت: دشمنان اسلام همیشه سعی داشته اند تا به هر نحوی عزای امام حسین(ع)  را تحت تاثیر قرار دهند ولی عاشقان و ارادتمندان به حضرت سیدالشهدا(ع) این اجازه را به آنان نداده اند و ما هم باید در هرچه بهتر برگزاری این مراسمات تلاش کنیم.
دکتر احمدی به هدف تشکیل این قرارگاه اشاره کرد و افزود : این قرارگاه با هدف ارایه بهتر خدمات به شهروندان گرامی و عزاداران حسینی و هماهنگ کردن واحدهای شهرداری تشکیل گردیده است.
وی گفت: از زمان تشکیل این قرارگاه تا پایان محرم تمامی واحدهای شهرداری در آماده باش کامل خواهند بود .
شهردار مبارکه به مهمترین وظایف این قرارگاه در این ایام اشاره و خاطرنشان کرد: آذین بندی شهر ، سرویس دهی مطلوب به عزاداران ، نظافت معابر شهر و محلات ، ترمیم و لکه گیری آسفالت در مسیرهای منتهی به حسینیه ها و تکایا، رسیدگی به حسینیه مرکزی مبارکه به عنوان محل تجمع عزاداران از مهمترین وظایف تمامی واحدها در این قرارگاه می باشد.
دکتر احمدی افرود: امیدواریم با همراهی و همکاری مردم و مسئولین شاهد برگزاری باشکوه ماه محرم و صفر و ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) باشیم.

شایان ذکر است تاکنون چندین جلسه فرعی این قرارگاه با حضور مسئولین واحد‌های مختلف در معاونت فرهنگی اجتماعی و سایر معاونت ها برگزار و مصوباتی در راستای خدمت سانی به عزاداران حسینی اخذ گردیده است



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top