امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 22658
بروزرسانی: یکشنبه, ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ ۱۸:۳۶
شهردار مبارکه در نشست صمیمی با مردم محله شیخ آباد :

تخصص گرایی در انتصابات رویکرد مجموعه مدیریت شهری مبارکه

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز ، دکتر محمد مهدی احمدی شهردار مبارکه ، معاونین و اعضای شورای شهر مبارکه با مردم محله شیخ آباد دیدار و گفت و گو کردند.

در این نشست شهردار مبارکه به نقش شهروندان در توسعه شهرها اشاره کرد و گفت: امروزه در شهرهای کوچک و بزرگ نیازمند مشارکت شهروندان هستیم چرا که نباید مردم خود را فقط مصرف کننده بدانند چرا که مشارکتشان در تمامی مسائل شهری آبادانی و توسعه را بهمراه خواهد داشت.

وی افزود: باید طوری رفتار شود تا ارتباط شهروندان با مدیریت شهری بیشتر شده چرا که این افزایش ارتباط مشارکت و رفاه را افزایش خواهد داد.

محمد مهدی احمدی با ابراز خرسندی از حضور در محله شیخ آباد گفت: در جریان چهارمین نشست با مردم بزرگوار شهر مبارکه و در سلسله نشست های نهضت پاسخگویی خرسندیم که در جمع مردم پرشور و مطالبه گر شیخ آباد هستیم .

شهردار مبارکه به افزایش 65 درصدی بودجه 1401 شهرداری نسبت به سال گذشته اشاره کرد و افزود: در بودجه سال 1401 نقش هر محله به صورت ویژه و شفاف مورد توجه قرار گرفته و تلاش خواهیم کرد تا به اهداف هر محله به صورت ویژه رسیدگی کنیم .

وی خاطر نشان کرد: براساس سرانه محله در بودجه 1401 پروژه های هر محله تعریف شده و براساس اولویت هایی که مردم و نخبگان اعلام خواهند کرد پروژه ها را انجام خواهیم داد.

شهردار مبارکه با اشاره به مشکلات محله شیخ آباد تسریع کرد: مردم دو پروژه مهم و اساسی محله را با همفکری معتمدین و نخبگان محله به شهرداری اعلام تا در کوتاه مدت شاهد رفع مشکلات اساسی محله باشیم.

محمد مهدی احمدی به انتصابات در شهرداری اشاره کرد و گفت: تخصص گرایی در انتصابات مهمترین رویکرد هر سازمان بوده و سعی شده تا در مجموعه مدیریت شهری در انتصابات استفاده شود.

شهردار مبارکه با اشاره به آزادسازی های صورت گرفته در جهت اتصال خیابان 15 خرداد به محور سرارود افزود: یکی از پروژه های در دستور کار شهرداری آزادسازی و تکمیل این خیابان بوده که آزادسازی در این جهت انجام شده و چند آزادسازی باقی مانده نیز در حال انجام است و امیدواریم با همراهی مردم و معتمدین بزودی شاهد بهره برداری از این پروژه باشیم .

محمدمهدی احمدی به مطالبه شهروندان در خصوص مشکلات آرامستان محله اشاره و خاطر نشان کرد: مشکلات آرامستان و تعیین تکلیف زمین ها طی هفته آینده کارشناسی و پیگیری خواهد شد.

شهردار مبارکه با اشاره به صدور دستور توقف گودبرداری از سالن ورزشی چندمنظوره محله شیخ آباد گفت: طی بازدید از محل احداث سالن ورزشی چندمنظوره و با توجه به ابعاد کم این مجموعه دستور توقف گودبرداری را دادیم.

وی افزود: با مالک زمین مجاور این سالن مذاکره و در صدد توافق جهت تملک زمین و افزایش ابعاد این سالن هستیم تا انشااله مجموعه ای در شان جوانان محله شیخ آباد احداث نماییم.

در ابتدای این دیدار تعدادی از نمایندگان مردم محله نقطه نظرات و پیشنهادات خود را جهت رفع مشکلات محله شیخ آباد عنوان نمودند.





















+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top