امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 22391
بروزرسانی: چهارشنبه, ۲۶ آبان ۱۴۰۰ ۱۹:۱۹

دیدار رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کتابخانه های عمومی شهرستان با شهردار مبارکه

اسماعیل احمدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه ملکی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان با دکتر احمدی شهردار مبارکه دیدار و در خصوص مسائل فرهنگی و هنری شهر بحث و گفتگو  کردند.

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز؛  در این دیدار  دکتر احمدی شهردار مبارکه، با اشاره به اهمیت حوزه فرهنگ، ارتقای سطح مطالعه را موجب ارتقای سطح آگاهی عمومی و در نتیجه توسعه فرهنگ شهرنشینی دانسته و گفت: شهرداری مبارکه به عنوان نهادی خدماتی واجتماعی، حوزه فرهنگ را از اولویت‌های مهم خود می‌داند.

وی، حل بسیاری از معضلات شهری را در گرو توسعه فرهنگی برشمرده و ادامه داد: توجه به بٌعد فرهنگی و تقویت آن در برنامه‌ریزی‌های شهرداری جایگاهی خاص دارد و شهرداری با همه توان برای رشد و توسعه حوزه فرهنگی در این ‌شهر تلاش می‌کند.

شهردار مبارکه همسو بودن نظرات مسئولان در راستا اهداف و توسعه شهر را نقطه قوتی دانست و افزود: کار فرهنگی تدریجی و نیازمند برنامه ریزی هدفدار در طولانی مدت است تا ماندگار شود واین امر تنها با هم فکری و همکاری همه دلسوزان و مسئولان شهر میسر می شود.

اسماعیل احمدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مبارکه نیز در این دیدار ضمن تبریك انتصاب دکتر احمدی به سمت شهردار مبارکه، گفت: انجام فعالیت های فرهنگی هنری و فرهنگ سازی رفتارهای اجتماعی از جمله فعالیت هایی است که در این حوزه انجام می شود و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری می توانند تعاملات مثبت و سازنده ای با یکدیگر داشته باشند.

در ادامه سید رضا ملکی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان نیز ضمن قدردانی ازحمایت های شهرداری از کتابخانه های عمومی و تلاش جهت ارتقای کتابخانه ها، به آمادگی کامل اداره کتابخانه‌های عمومی در خصوص افزایش تعامل و همکاری با حوزه فرهنگی شهرداری اشاره کرد وگفت: بهره‌مندی از همه ظرفیت‌ها به افزایش سرانه کتابخوانی، توسعه فرهنگی و انتفاع شهروندان از خدمات کتابخانه‌های عمومی می‌شود.

همچنین در این جلسه ملکی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان نیز از  مدیریت شهری مبارکه به دلیل تعامل و همکاری های  مستمر با آن اداره تقدیر و تشکر کرد.

 



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top