امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 22384
بروزرسانی: دوشنبه, ۲۴ آبان ۱۴۰۰ ۱۰:۰۱

دیدار رئیس اداره صمت و هیئت رئیسه اتاق اصناف شهرستان با شهردار مبارکه

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت، هیئت رئیسه اتاق اصناف و فرمانده حوزه بسیج اصناف شهرستان با حضور در دفتر شهردار مبارکه با ایشان دیدار و گفتگو کردند.  

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز؛ در این دیدار دکتر احمدی شهردار مبارکه ضمن تقدیر و تشکر از اداره صمت و مجموعه اتاق اصناف شهرستان گفت : اصناف و کسبه همانند مجاهدان راه خدا هستند و تلاش برای معیشت خانواده مانند مجاهدت در راه خداست .

وي افزود : تسريع و شتاب در توسعه زيربنايي و تقويت اقتصاد شهري بدون مشاركت آحاد جامعه امكان پذير نيست و در اين راه بازاريان و اصناف نقش ويژه اي مي توانند ايفا كنند.

شهردار مبارکه یکی از اهداف مهم  مدیریت شهری  را رونق هر چه بیشتر اقتصادی شهر عنوان کرد و گفت : بازاريان و اصناف در حوزه هايي همچون سرمايه گذاري، زيباسازي، احياي هويت تاريخي و فرهنگي شهر و... مي توانند نقش آفريني موثري داشته باشند.

وی با اشاره به اهمیت همكاري و تعامل اصناف و مدیریت شهری، گفت: بايد از نظرات و پيشنهادات بازاريان در زمينه هاي مختلف استفاده كرد كه شهرداري آمادگي خود را در این زمینه اعلام مي كند.

در اين جلسه رئیس اداره صمت و رئیس اتاق اصناف شهرستان نیز با تبريك انتصاب دکتر احمدی به سمت شهردار مباركه، از آمادگي كامل اصناف ، بازاريان و روساي اتحاديه هاي صنفي مباركه براي همكاري و مشاركت در تسريع روند عمران و آباداني شهر خبر دادند.

همچنین در این دیدار در خصوص مسائل مرتبط با حوزه اصناف و مدیریت شهری، بحث و تبادل نظر شد.



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top