امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 22304
بروزرسانی: پنج شنبه, ۱۵ مهر ۱۴۰۰ ۱۷:۰۹

پيكر مطهر شهيد مدافع حرم 'سيد ظاهر هاشمي' در مباركه تشييع شد

پيكر مطهر شهيد مدافع حرم 'سيد ظاهر هاشمي' روز پنجشنبه همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع) با حضور اقشار مختلف مردم شهرستان مباركه تشييع شد.

 به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز ، اين آيين از مقابل مسجد جامع تا ميدان انقلاب مباركه و پس از آن گلستان شهداي قهنويه با مداحي و عزاداري در سوگ سالروز شهادت حضرت علي ابن موسي الرضا (ع) همراه بود.

 رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان مباركه در حاشيه اين مراسم به خبرنگار ايرنا گفت: پيكر اين شهيد مدافع حرم ابتدا در شهر مباركه تشييع و سپس در گلزار شهداي محله قهنويه به خاك سپرده شد.

 يونس سعيدي افزود: شهيد مدافع حرم سيد ظاهر هاشمي كه از شهداي تيپ فاطميون بوده پنج سال پيش در سوريه به شهادت رسيد و پيكرش بتازگي پيدا شده است.

 وي خاطرنشان كرد: شهيد هاشمي متولد 28 فروردين 1369 و ساكن محله قهنويه مباركه بود كه در دوران كودكي پدر و مادر خود را از دست داد و به همراه 2 خواهر و 2 برادر خود زندگي مي كرد.

 رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان مباركه اضافه كرد: اين شهيد با پيوستن به تيپ فاطميون در 2 نوبت و به مدت 441 روز در جبهه هاي جنگ سوريه به مبارزه با داعش و دشمنان اهل بيت (ع) پرداخت و سرانجام در تاريخ 16 ارديبهشت ماه 1395 در منطقه خان طومان به شهادت رسيد.

 سعيدي افزود: پيكر پاك اين شهيد مدافع حرم سرانجام بعد از بيش از پنج سال تفحص شد و بعد از تشييع با شكوه در مباركه براي تشييع و خاكسپاري به قهنويه مباركه منتقل و در آنجا به خاك سپرده شد.

  شهرستان مباركه براي دفاع از حرم اهل بيت(ع) هشت شهيد مدافع حرم تقديم كرده است.



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top