امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 22286
بروزرسانی: پنج شنبه, ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ ۱۸:۳۶

بازدید رئیس، اعضای شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری مبارکه از معاونت ها و سازمان های وابسته مدیریت شهری

بازدید رئیس، اعضای شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری مبارکه از معاونت‌ها و سازمان‌های وابسته مدیریت شهری

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز، سرپرست شهرداری ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه با حضور در معاونت‌ها  و سازمان‌های مختلف شهرداری، ضمن عرض خدا قوت به کارکنان  از تلاش کلیه پرسنل زحمتکش مدیریت شهری تقدیر و تشکر کردند.

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه در این دیدارها  ضمن تقدیر از تلاش کلیه پرسنل زحمتکش  شهرداری گفت : هر چه این خدمات‌رسانی از سوی مجموعه شهرداری به شهروندان پررنگ‌تر باشد ارتباط ملت و نظام اسلامی مستحکم‌تر می‌گردد.

مهندس محمد ایران پور بابیان اینکه مدیران خادم مردم هستند ادامه داد : ما همیشه به دنبال آن هستیم تا در کار مردم گره‌گشایی شود و در این راستا از نظرات و پیشنهاد‌ها نیز استقبال می‌کنیم.

وی  بابیان اینکه باید شهر مبارکه در شأن مردم  توسعه پیدا کند تأکید کرد : تمام سعی‌مان بر این است تا با برنامه‌ریزی و ارائه خدمات شایسته  بتوانیم مشکلات را رفع و رضایت شهروندان و آحاد مردم را جلب نماییم.

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه با اشاره به‌ضرورت خدمت‌رسانی بیشتر و بهتر به شهروندان گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی و مشکلات مردم در برهه کنونی، جلب رضایت مردم تنها با خدمات‌رسانی مطلوب تحقق پیدا می‌کند.

سرپرست شهرداری مبارکه نیز در این بازدیدها بابیان اینکه مشارکت مردم در توسعه شهر بسیار اهمیت دارد تصریح کرد: هرچه این مشارکت افزایش یابد سرعت توسعه و پیشرفت نیز در سطح شهر افزایش می‌یابد.

مهندس سید امین اله موسوی  وحدت را رمز پیروزی بر مشکلات دانست و از همه مسئولین و کارکنان شهرداری خواست تا با همدلی و هم‌زبانی زمینه پیشرفت و آبادانی بیشتر شهر مبارکه را فراهم نمایند.

وی با تقدیر از حضور اعضای شورای اسلامی شهر در جمع پرسنل مدیریت شهری گفت : امیدوارم بتوانیم رسالت خویش را در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان فهیم و صبور انجام دهیم.

گفتنی است اعضای شورای اسلامی شهر در این بازدیدها از نزدیک در جریان روند فعالیت‌ها و مشکلات این مجموعه‌ها قرارگرفته و بر خدمت‌رسانی بیشتر و مطلوب‌تر به شهروندان تأکید کردند.



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top