امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 22113
بروزرسانی: دوشنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ ۱۹:۲۰

پیام تسلیت مدیریت شهری مبارکه به مناسبت درگذشت شهادت‌گونه سردار «حجازی»


 

شهردار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه در پیامی درگذشت شهادت‌گونه سردار عالیقدر و جانباز سرافراز سرتیپ پاسدار سید محمد حسین‌زاده حجازی را تسلیت گفتند.

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَبَشِّرِ الصَّابِرِینَ الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ»

 

عمری سراپا مجاهدت، فکری پویا، دلی سرشار از ایمان راستین و آکنده از انگیزه و عزم راسخ، و نیروئی یکسره در خدمت اسلام و انقلاب خلاصه ای از شخصیت این مجاهد فی سبیل الله بود.    مقام معظم رهبری(مدظله العالی )

 

خبر درگذشت شهادت‌گونه مرد میدان‌های جهاد و خدمت، پاسدار مخلص سپهر ولایت و اسوه اخلاق و وارستگی و مردمداری, سردار عالیقدر و جانباز سرافراز سرتیپ پاسدار سید محمد حسین زاده حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موجب تالم خاطر شد.

این شخصیت بزرگ و تأثیرگذار در طول سال‌ها مجاهدت و تلاش‌های خستگی ناپذیر و مخلصانه در عرصه‌های مختلف پاسداری از انقلاب و خدمت به نظام و میهن اسلامی باعث خدماتی شایسته و ماندگار در تاریخ این مرز و بوم شد که اثرات آن در تاریخ ایران اسلام همواره خواهد درخشید.

فقدان آن عزیز سفر کرده را به محضر مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی، ملت شهید‌پرور و انقلابی، سبز‌پوشان سلحشور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تسلیت عرض نموده و برای خانواده ایشان و همرزمانشان صبر جزیل آرزومندیم.

 

سید محسن هاشمی -شهردار مبارکه

سجاد خالوزاده رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه

اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top