امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 22103
بروزرسانی: چهارشنبه, ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ ۱۰:۵۷
شهردار مبارکه در جلسه کمیته اجرایی اعلام کرد؛

اولویت شهرداری در سال ۱۴۰۰ تكمیل پروژه‌های نیمه تمام است

مهندس سید محسن هاشمی، شهردار مبارکه در جلسه کمیته اجرایی که با حضور مسئولین مدیریت شهری برگزار گردید، ضمن تشریح چشم انداز کاری این مجموعه در سال جدید، بر همت مضاعف و جهادی تمامی بخش های شهرداری در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و تکمیل پروژه های نیمه تمام شهرداری در سال جاری تأکید نمود.

به گزارش  پایگاه خبری مبارکه نیوز، مهندس سید محسن هاشمی، شهردار مبارکه در جلسه کمیته اجرایی که با حضور مسئولین مدیریت شهری برگزار گردید، ضمن تشریح چشم انداز کاری شهرداری در سال جدید، بر همت مضاعف و جهادی مسئولین و بهره گیری از توان حداکثری تمامی بخش های شهرداری در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و تکمیل پروژه های نیمه تمام شهرداری تأکید نمود.

وی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش مجموعه شهرداری برای تحقق 90 درصدی بودجه سال ۹۹ شهرداری، افزود: در سال گذشته علیرغم مشکلات اقتصادی ، مسئولین و تمامی نیروهای مجموعه با درایت و استفاده از تجربیات در چهارچوب قانون موجب عبور از این بحران درآمدی شدند و بحمدالله پروژه های خوب و متعددی به بهره‌برداری رسید و پروژه های دیگری نیز کلنگ‌زنی شد.

مهندس هاشمی ضمن تشریح چشم انداز کاری مجموعه مدیریت شهری در سال جدید، تصریح کرد: تحقق اهداف مدنظر در گرو همت مضاعف و جهادی تمامی عوامل مجموعه مدیریت شهری در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در اموراتی از قبیل تکمیل پروژه های عمرانی نیمه تمام، اصلاح و ساماندهی معابر، شبکه هدایت آب های سطحی، رسیدگی مضاعف به مبلمان و فضای سبز شهری و... است.

شهردار مبارکه خاطرنشان کرد: از مهمترین چشم انداز هایی که در سال جدید، در راستای تسهیل امور جاری و خدمت رسانی بیشتر به شهروندان باید به آن برسیم، اجرای یک گام دیگر در راستای توسعه مدیریت شهری الکترونیک است، به گونه ای که شهروندان عزیز بتوانند به شکل غیرحضوری یکسری از خدمات را دریافت نمایند.

مهندس هاشمی در پایان با اشاره به لزوم برگزاری هر چه باشکوه تر انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر گفت: استفاده از امکانات شهرداری برای هیچ نامزد انتخاباتی توجیه شرعی و قانونی ندارد و مجموعه مدیریت شهری تمامی امکانات و توان اجرایی را در راستای برگزاری انتخابات سالم و پرشور به کار خواهد گرفت.

 



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top