امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 22018
بروزرسانی: شنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ ۰۸:۴۶

کاشت نهال به مناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز؛ مهندس سید محسن هاشمی در حاشيه مراسم روز درختكاري كه در محله صفائیه برگزار شد،گفت: هفته درختكاري فرصت مغتنمي براي توجه بيشتر به امر مهم درختكاري است و مي توان با غرس نهال در مناطق مستعد و نيازمند، بخشي از كمبودها را جبران كرد كه در اين راستا همه ساله شهرداري مباركه برنامه هاي متنوعي را در هفته درختكاري به اجرا در مي آورد.
وی با بیان اینکه اهمیت درخت و درختکاری ، با توجه به مشکلات زیست محیطی غیر قابل انکار است، اظهار داشت: دین مبین اسلام نیز همواره تاکیدات فراوانی به این مهم داشته و درخت را نماد آبادانی و مظهر زندگی و باعث لطافت هوا و موجب آسایش و رفاه انسان ها دانسته است.

شهردار مبارکه با تاکید بر اینکه کاشت درخت یکی از بهترین روشها برای بهبود فضای سبز شهری است، افزود: هفته درختکاری فرصت مغتنمی برای جلب مشارکت مردمی است تا بتوان به عنوان جزئی از کل، در راستای زیباسازی منظر شهری و ایجاد روحیه و نشاط و شادابی در بین شهروندان عمل کرد.

مهندس هاشمی با بيان اينكه سعي داريم با حفظ فضاي سبز موجود و اهتمام به درختكاري، شهري زيبا و سرسبز بسازيم اظهار داشت: در طول سال موضوع درختکاری همیشه مورد توجه شهرداری بوده و فقط منوط به هفته منابع طبیعی و روز درختکاری نیست.

وي با تاكيد بر حفظ فضاي سبز شهري بيان كرد: اميدواريم شهروندان با درختكاري و تلاش در توسعه فضاي سبز و همچنين پرهيز از تخريب فضاهاي سبز موجود در تحقق اهداف شهرداري در راستاي ارتقاي سرانه فضاي سبز كمك نمایند.



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top