امروز: چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 22017
بروزرسانی: پنج شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ ۰۹:۲۷
رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه:

توسعه متوازن شهر در بودجه ۱۴۰۰، به عنوان یک اصل در نظر گرفته می شود


 

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه گفت: توجه به توسعه متوازن شهر و عدالت اجتماعی در تصویب بودجه ۱۴۰۰ شهرداری، به عنوان یک اصل درنظر گرفته خواهد شد.

دکتر سجاد خالوزاده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره لایحه بودجه ١٤٠٠ شهرداری مبارکه، افزود: بودجه سند اداره یک ساله شهرداری است و بر مبنای یک برنامه بالادستی تنظیم و تدوین می شود.

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه تصریح کرد: پروژه‌های اولویت دار در لایحه بودجه سال آینده شهرداری مصوب خواهد شد تا تمام تلاش شهرداری و نظارت شورا روی این پروژه‌ها متمرکز شود.

وی با بیان اینکه شورای شهر بررسی و تصویب به‌موقع بودجه سال ۱۴۰۰ را در دستور کار خود قرار داده است اظهار داشت: بررسی همه‌جانبه و دقیق بودجه از رسالت‌های مهم شورای اسلامی شهر است و دراین‌باره تلاش مضاعفی انجام خواهیم داد.

خالوزاده با بیان اینکه لایحه بودجه شهرداری به سرنوشت یک سال شهر مربوط می‌شود و دارای اهمیت زیادی است و باید در فرصتی مقتضی آن را بررسی کرد افزود: رسیدگی و بررسی لایحه بودجه باید به‌صورت همه‌جانبه و کارشناسی انجام شود ، چراکه سرنوشت یک سال شهر به آن وابسته است.

وی ابراز امیدواری کرد که بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری مبارکه بتواند نیازهای شهر و شهروندان را در نظر گرفته و موجبات رضایت شهروندان را نیز فراهم کند.

بودجه ۱۴۰۰ مدیریت شهری بر اساس دستورالعمل جدید تدوین بودجه شهرداری‌ها، بخشنامه بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری‌های کشور و همچنین رویکردهای موردنظر مدیریت شهری در چارچوب مأموریت‌ها و برنامه‌های عملیاتی و اولویت‌های مدنظر شورای اسلامی شهر تدوین‌شده است.



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top