امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 22005
بروزرسانی: چهارشنبه, ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ ۱۳:۲۹

پیام تبریک شهرداری و شورای اسلامی شهر مبارکه به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر


 

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز ، شهردار،رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه با صدور پیامی میلاد باسعادت حضرت علی (ع) و روز پدر را تبریک گفتند.

متن پیام به این شرح است:

بسمه تعالی

یَا قَاهِرَالعَدُوُّ وَ یَا وَالِیَ‌الوَلیّ یَا مَظهَرَالعَجَائِبُ یَا مُرتَضَی‌عَلِی(ع)‌

 

سیزدهم رجب سالروز طلوع کسی است که شجاعانه و مقتدرانه در مسیر حقانیت اسلام پا به پای حضرت رسول اکرم(ص) قدم برداشت و ایثار و فداکاری او در این راه برای همیشه ی تاریخ ماندگار شد.

ماه رجب ، ماه نزول رحمت الهی و ماه اجابت دعاست و ایزد منان با حکمت بی‌منتهای خود ، میلاد فرخنده یاور همیشگی پیامبر گرامی اسلام (ص) ، امام علی (ع) را در این ماه عزیز قرار داده تا محبت خود را در این ماه بر عرشیان و فرشیان تمام نماید.

روش و منش زندگی آن‌حضرت، بیانگر سبک ویژه زندگی اسلامی و خدامحور است که لحظه لحظه حیات آن امام هُمام(ع) درسی بی‌نظیر برای تاریخ وآیندگان است.

اینجانبان فرارسیدن سیزدهم رجب، سالروز ولادت باسعادت حضرت مولی الموحدین علی بن ابیطالب(ع) و روز بزرگداشت مقام پدر را به محضر حضرت ولیعصر(ع)،مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و نیز به همه همشهریان عزیز تبریک و تهنیت عرض نموده ، امیدواریم در پناه خداوند متعال و زعامت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، در زمره پیروان راستین آن حضرت باشیم و نیز خداوند سبحان به برکت این ایام فرخنده ما را همواره در مسیر نورانی وجود مبارک آن حضرت قرار دهد.

 

سید محسن هاشمی – شهردار مبارکه

سجاد خالوزاده – رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه

اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top